Solo Caffe, profesionalism cu bun gust

Solo Caffe, profesionalism cu bun gust

Solo Caffe este o companie dinamică, specializată în prestarea de servicii în domeniul cafelei şi produselor complementare consumului acesteia. Indiferent de modul de distribuire, Solo Caffe poate oferi o soluţie completă: cafea, echipamente pentru prepararea cafelei, ceai şi diverse tipuri de ciocolată, atât pentru segmentele Ho.Re.Ca şi Vending, cât şi pentru Office şi Home.

Solo Caffe a luat naştere în anul 2005, din parteneriatul a doi foşti colegi de liceu, Marius Niţă şi Mihai Constantin, care deţinea deja o mică firmă de automate de cafea. La început, Solo Caffe se ocupa de vending, iar cu timpul a trecut la import, la distribuţie de produse complementare de cafea, de consumabile, aparate, piese de schimb. Firma este partener şi distribuitor Tchibo Coffee Service şi operează aproximativ 450 de maşini, în capitală şi în alte zone ale ţării. Principalele atuuri ale companiei sunt calitatea serviciilor, a maşinilor de cafea, care sunt într-o continuă reînnoire, şi, bineînţeles, o atmosferă degajată, propice pentru echipa nonconformistă şi eficace.

Mai nou, Solo Caffe va fi prima care va aduce un aparat Sielaff pentru vending, specializat pe băuturi calde în România. Achiziţia rezultă din parteneriatul prolific Tchibo-Sielaff-Solo Caffe şi din faptul că aparatul Sielaff CVS 500 este foarte fiabil şi permite prepararea mai multor tipuri de băuturi calde, utilizând cafea boabe, instant precum şi Cappuccino Special. Sielissimo, aşa cum este denumit, are toate atributele unui produs german. Structura metalică şi robustă “Made in Germany”, precum şi tehnologia de vârf îi garantează fiabilitatea şi obţinerea unui produs final de calitate.

Fie că este un espresso plăcut cu o cremă perfectă, cappuccino sau preparate instant, ciocolată, ceai sau Cappuccino Special, aparatul furnizează băuturi preparate la cele mai înalte standarde. Numeroasele opţiuni de vending legate de calitatea şi designul unui aparat full-automat profesional va satisface particularităţile unui spectru larg de locaţii. Aparatul este gândit la cele mai înalte standarde de performanţă, este foarte rezistent, cu variante indoor şi outdoor, uşor de operat şi de curăţat. În varianta outdoor, automatele sunt echipate din fabricaţie cu sisteme antivandalism şi aeroterme. Sielaff se adresează unui client care vinde multă cafea şi are nevoie de un aparat care se întreţine uşor, firmelor de vending, desigur clienţilor Solo Caffe, zonelor publice şi birourilor. Sielaff are si modele table-top ce au aproximativ aceleasi functii, modelul prezentat mai sus este stand-alone. Noile aparate Sielaff vor înnoi parcul actual.

Pe lângă faptul că automatele Sielaff vor fi folosite de catre Solo Caffe, acestea vor fi şi oferite spre vânzare, oferind potenţialilor clienţi garanţie, service şi piese de schimb. Se investeşte în întărirea relaţiilor cu Sielaff şi pentru aceasta, echipe de tehnicieni merg adesea în Germania la specializare, pentru a putea folosi maşina la potenţial maxim. Firma poate aduce orice model de la Sielaff, numai că pentru aceasta trebuie să dea comanda din timp, pentru că acestea nu sunt automate de stoc, ci sunt customizate şi deci realizate în funcţie de necesităţile clientului până la cel mai mic detaliu. Se pot alege inclusiv butoane de altă culoare sau o altă configuraţie interioară a vaselor.

Solo Caffe a importat si introdus recent în portofoliu o gamă de produse Barry Calebaut (Belgia), precum şi toppingurile de lapte Regilait (Franţa). Printre mărcile importate se numără Caprimo, cu varietăţile de ciocolată, ceai şi cappuccino special cu diverse arome de vanilie, irish coffee şi tropical şi, bineînţeles, Van Houten, cu specialităţile pe bază de cacao.

Deşi firma se situează şi se menţine bine pe piaţa românească de vending, având medii de consum ridicate, cei de la Solo Caffe sunt conştienţi de principalele probleme cu care se confruntă vendingul din România: consumul scăzut de cafea, cauzat de obiceiurile de consum ale cafelei în Romania. La noi oamenii se concentrează asupra efectului terapeutic al cafelei şi nu pe consumul de plăcere, ca pe lichid complementar (spre deosebire de alte popoare europene unde consumul poate fi chiar şi de cinci sau şase ori mai mare). Acest aspect, corelat cu preţul mic per porţie, slăbeşte rezistenţa operatorilor de vending pe piaţă.

O altă dificultate pentru o companie de vending este lipsa tehnicienilor, problemă general valabilă pentru economia românească. O altă problemă o reprezintă raportul între cerere şi ofertă în acest domeniu. În momentul actual, oferta este foarte mare şi regulile de comerţ nu sunt întotdeauna respectate. Nu sunt rare situaţiile în care clientul renunţă la serviciile unei companii având drept motivaţie preţul, fără a ţine cont de investiţiile făcute de aceasta. Aceste situaţii, precum şi nevoia de diferenţiere a companiilor din domeniu, necesită o formă de reglementare a pieţei de profil. Se simte nevoia existenţei unui organism asociativ, care să reprezinte interesele acestor companii în relaţiile cu autorităţile şi clienţii.

Pe de altă parte, cei de la Solo Caffe consideră că în cazul unei creşteri a consumului, recuperarea investiţiei ar fi mai uşoară, spre deosebire de momentul actual, când durata de recuperare a investiţiei încă reprezintă o problemă. De asemenea, Solo Caffe consideră că diversificarea produselor este o soluţie pentru creşterea consumului. Tocmai de aceea, Cappuccino Special, despre care am vorbit mai sus, sau variantele noi Tchibo, sunt idei care fac diferenţa. În acelaşi timp, se investeşte în pregătirea personalului – să fi profesionist este difícil şi costisitor.

Cât priveşte planurile de viitor, domnul Marius Niţă, unul dintre asociaţii Solo Caffe, ne edifică: “Cât piaţa nu este aşezată, nu putem prognoza, dar noi vrem să creştem cât de repede posibil, avem planuri de creştere şi de consolidare, o dată cu începerea colaborării cu Sielaff. Noi ca firmă am început să fim prezenţi şi muncim în sensul creşterii notorietăţii şi în timp vor apărea şi rezultatele. Trebuie înţeles faptul că investiţia este mare şi se doreşte o mai bună apreciere din partea consumatorilor a calităţii produselor şi seviciilor. Astfel eforturile făcute în acest sens ar trebui să se reflecte în preţul final al produselor.”

Sielaff CVS 500 EC / ES / EO

Date tehnice

Dimensiuni (înălţime, lăţime, adâncime):        1.830 x 700 x 770 mm

Greutate:                                                         190 kg.              

Capacitate:                                                      500 pahare

Butoane de selecţie:                                        Max. 14

Conectarea la apă:                                           Filament intern 3/8”, furtun de apă flexibil, protejat cu plasă metalică, lung de 2 metri, 1-5 bari

Conexiune şi date de consum:                        230 V / 50 Hz, 16A;

Espressoboiler: 2.700 W, Instantboiler: 2.800 W

Opţiuni disponibile*

Culoare specială

Holder pentru 800 de pahare

Dozator pahare diametru 73 sau 78 mm

Întrerupător cu cheie

Valvă apă fierbinte

Display pe 2 linii şi butoane de selecţie albastre

Bazin de apă suplimentar

Opţiune apă rece, plată

Opţiune apă rece, plată şi carbogazoasă

Control al presiunii pentru cilindrii cu CO2

Iluminare suplimentară la nivelul inferior al uşii

FI – întrerupător automat scurt circuit

Fantă pentru monede şi spaţiu de depozitare pentru mărunţiş

Ax pentru balamale tip High Security

Protecţie balamale, partea superioară

Sistem de blocare automată după livrare

Panou de securitate cu blocare laterală

Pachet de iarnă: izolaţie, încălzire, oblon

Platformă

Branding pe uşă (superior)

Branding pe uşă (inferior)

Branding pe uşă (pe ambele părţi)

Pachet special pentru livrări unice

Pregătire pentru BDV

Vorbereitung EXECUTIVE

Perp. EXECUTIVE standard

KESO lock

Device pentru închidere centralizată

* Notă: Vă rugăm să contactaţi personalul nostru de vânzări înainte să utilizaţi aceste opţiuni.

editare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*