În Singapore există un aparat de vending care, atunci când este îmbrățișat, eliberează o sticlă de Coca Cola gratuit. Ineditul automat reprezintă o parte a campaniei de promovare a companiei, care se va desfășura în zona de sud-est a Asiei.

Celebra companie Coca Cola își îndeamnă clienții să fie afectuoși cu automatele și, în schimb, să primească de la acestea băutura preferată. Practic ideea campaniei este un apel explicit la public, pentru ca acesta să acționeze în felul în care orice brand își dorește, respectiv să dezvolte o legătură emoțională cu produsul. Este un concept nou și original prin abordarea aleasă.

Deși este clar pentru toată lumea că întreg mecanismul funcționează pe baza unui banal senzor, oamenii par foarte implicați în concept și fericiți să-și focuseze afectivitatea chiar și pe un simplu aparat de vending, ceea ce se traduce printr-un parcurs pozitiv al campaniei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*