Starbucks face echipă cu Selecta, gigantul european de vending, pentru a implementa Programul OCS Starbucks Teams With European Vending Giant Selecta To Pilot OCS Program

Starbucks face echipă cu Selecta, gigantul european de vending, pentru a implementa Programul OCS Starbucks Teams With European Vending Giant Selecta To Pilot OCS Program

Starbucks Coffee Co. și Selecta, cea mai mare companie de vending din Europa, fac echipă pentru a avea din luna septembrie, în Elveția, un centru OCS (office coffee service) Starbucks.
Companiile au declarat că acest concept va oferi clienților Selecta “echipament de autoservire” în trei mărimi – o versiune compactă mică, un model mediu independent, și un model mare independent al “colțului de cafea.” Băuturile disponibile, ce vor fi adaptate consumatorilor, vor varia de la café crème, espresso, cappuccino și caffè latte până la chai tea latte, latte macchiato, ciocolată caldă și ceaiuri Tazo .
Selecta oferă servicii de cafea în birouri din peste 100.000 de locații de lucru din Europa și 15.000 în Elveția.
“Întotdeauna căutăm metode și locații noi de a ne conecta cu clienții noștri”, spune Frank Wubben, director administrativ al Starbucks în Elveția și Austria. “Împreună cu Selecta, vedem oportunitatea de a îmbunătăți experiența cafelei la locul de muncă și suntem nerăbdători să extindem experiența Starbucks în birourile din întreaga Elveție.”
Starbucks a deschis primul din cele 50 de magazine ale sale din Elveția, cu peste 10 ani în urmă.
“Selecta înțelege că felul în care clienții noștrii își beau cafeaua și celelalte băuturi calde s-a schimbat,” spune Thomas Nussbaumer, director administrativ al Selecta, zona zentrală. “Suntem angajați să îndeplinim și să depășim așteptările acestora cu noua ofertă de la Starbucks, care va aduce ce este mai bun într-o cafenea, direct în birourile clienților noștri.”
Starbucks Coffee Co. and Selecta, Europe’s largest vending company, are teaming up to pilot a Starbucks office coffee service in Switzerland beginning in September.
The companies said the concept will offer Selecta’s clients branded “self-service equipment” in three sizes — a compact countertop version, midsized standalone model and a large standalone or integrated “coffee corner.” Drink selections, customizable by the customer, will range from café crème, espresso, cappuccino and caffè latte to chai tea latte, latte macchiato, hot chocolate and Tazo teas.
Selecta provides office coffee service to more than 100,000 workplace locations in Europe and over 15,000 in Switzerland.
“We are always looking for unique ways and places to connect with our customers,” said Frank Wubben, managing director Starbucks Switzerland and Austria. “Together with Selecta, we see a great opportunity to improve the coffee experience in the workplace environment and we look forward to extending the Starbucks Experience to offices across Switzerland.”
Seattle-based Starbucks opened the first of its 50 stores in Switzerland more than 10 years ago.
“Selecta understands that consumers have changed the way they drink coffee and other hot drinks,” said Thomas Nussbaumer, managing director of Selecta’s central region. “We’re committed to meeting and exceeding their expectations with a new offering from Starbucks which will bring the best of the coffeehouse to our office customers.”

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*