Ştiaţi că băuturile energizante sunt sectoarele cu cea mai rapidă creştere în băuturi răcoritoare, valorând aproape 998£ milioane? Portofoliul Coca-Cola Enterprises Ltd (CCE), care constă din Powerade Relentless, Monster și Powerade Energy, continuă să contribuie în mod semnificativ la această creștere. Băutura Powerade Sports (ION4 şi Zero) reprezintă cel de-al doilea cel mai mare brand de băutură sport, având valoarea combinată de 33.3milioane £. În martie, Powerade a lansat o promoție exclusiv pe ambalaj, oferind gratis la fiecare cumpărare, Sticla Powerade de la Jocurile Olimpice. În primul trimestru din 2012, domeniul băuturilor energizante rămâne sectorul cu cea mai rapidă creştere în sectorul băuturilor răcoritoare. Pentru a profita de această creştere, CCE a lansat în 2011, Powerade Energy, prima băutură racoritoare care oferă “Energie Duală”, care întrunește nevoia consumatorilor de “Energie pentru performanţă susţinută”.
Neobositul brand de top al CCE, Relentless, care valorează acum peste 63 milioane £ , înregistrând o crestere de 13,7% pe an, a introdus în luna mai, Relentless Apple & Kiwi Apple, îmbogățind astfel gama, aceasta ajugand la şase variante. Pentru a coincide cu lansarea noii arome, întregul portofoliu Restless a suferit, de asemenea, o îndrăzneţă schimbare de înfățișare. Noile ambalaje au un design mai luminos, un design mai atrăgător pentru a ieși mai bine în evidență şi pentru a uşura alegerea cumpărătorului.
Un alt brand cheie în portofoliul CCE, Monster, valorează acum 55.3milioane £ şi a experimentat o creştere de 43.2 6% în ultimul an. Noutatea acestei game este Monster Rehab. Un amestec de ceai, limonadă și Monster Original, îmbunătăţit cu electroliți, acesta este conceput pentru a reîmprospăta şi a rehidrata şi se adresează consumatorilor care sunt în căutarea unui produs pentru “dimineaţa de după” o noapte târzie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*