Kraft va vinde pahare Maxwell House K-cup pentru Keurig

Kraft va vinde pahare Maxwell House K-cup pentru Keurig

Kraft Foods Group Inc intenționează să vândă paharele Maxwell House și Gevalia K-cup pentru capsulele de autoservire cu cafea compatibile cu sistemele de preparare Keurig, a anunțat un purtător de cuvânt, o altă lovitură pentru Keurig patentul lui Green Mountain Coffee Roasters Inc. Capsulele nu sunt licențiate de Keurig sau afiliante în niciun fel acestuia, spune purtătorul de cuvânt al companiei Kraft, Basil Maglaris, agenției Reuters. Acest lucru înseamnă că Green Mountain nu va primi drept de autor pentru vânzare.
Mișcarea făcută de Kraft, care deține de asemenea și paharul Tassimo, reprezintă prima dată când un mare nume al brandurilor de cafea evită ca Green Mountain să producă paharele pentru sistemul său, lider de piață. Anumite brevete ale lui Green Mountain privind designul paharelor sale K-Cups au expirat în luna septembrie.
Maxwell House este cea de-a treia marcă de cafea de comerț cu amănuntul din Statele Unite, în spatele numărului 1, Folgers, care este proprietatea lui J.M. Smucker Co, și nr. 2 Starbucks, conform firmei de studii de piață Euromonitor International.
Venind după alte lansări similare efectuate de mărci private cum ar fi Kroger Co, Safeway Inc și Supervalu Inc, acțiunea lui Kraft aduce mai multă greutate argumentului adus anul trecut de David Einhorn, Greenlight Capital, care a pus la îndoială viabilitatea supoziției că Green Mountain domină piața de autoservire.
Pe lângă noile K-cups ce vor pătrunde pe piață, Green Mountain va întâmpina și noi competitori în prepararea de cafea, cum ar fi Bunn, Starbucks și alții. Starbucks Corp și Dunkin Brands Group Inc’s Dunkin Donuts vând de asemenea paharele Keurig, dar aceștia au licență. Maglaris spune că se așteaptă ca paharele K-cups să apară în următoarele luni pe rafturile magazinelor cu amănuntul din S.U.A.
Kraft fabrică de asemenea și sistemul de autoservire cafea Tassimo. Maglaris nu a putut spune dacă paharele Keurig vor canibaliza vânzările de discuri de autoservire utilizate de aparatele Tassimo.

editare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*