2013 anul “Portofelelor Mobile” 2013 the year of “Mobile Wallets”

2013 anul “Portofelelor Mobile” 2013 the year of “Mobile Wallets”

Va fi  2013 anul plăților prin intermediul mobilelor?

Atât Gartner cât și Forester au făcut predicții puternice cu privire la creșterea pieței telefoanelor mobile, Forester spunând că piața plăților prin mobil va atinge 90 de miliarde de dolari până în 2017, cu o rată anuală de creștere de 48%. Acum ea se situează la nivelul de 12,8 miliarde de dolari.

Dacă lucrurile vor merge după previziuni, oamenii din întreaga lume vor ajunge să plece de acasă fără carduri și portofele. În schimb ei vor folosi telefonul mobil pentru a achiziționa orice, de la electronice la produse alimentare, de la mobilă la combustibil.

Ceea ce este și mai fascinant este că o dată cu creșterea în folosire a mobilelor va crește și piața de aplicații pentru acestea.

Deși tehnologia este disponibilă și azi- SMS, publicitate pe mobil, notificări de plată, passbook și plăți prin mobile – toate acestea rareori funcționează coordonat. Întregul proces nu merge niciodată destul de ușor.

Industria mai are încă de lucru în a creea pentru clienții săi o experiență mobilă, lipsită de întâmplări disturbatoare.Is this going to be the year that mobile payment will boom?

Both Gartner and Forrester have made strong predictions of mobile growth, with Forrester recently said that the U.S. mobile payments market will hit $90 billion by 2017, a 48% annual growth rate.

If things continue as predicted, people worldwide could very soon end up walking out of the house without their cards and cash. Instead, they will use their mobile phone to purchase anything from electronics to groceries, from furniture to gas.

What is even more fascinating is how the growing use of mobile will increase the apps, market.

While the technology is available today – SMS, targeted mobile advertising, push notification, passbook and mobile payments – they are rarely coordinated. The entire process never happens as smoothly as necessary.

The industry still has a long way to go to create a seamless mobile experience for our customers.

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*