În 2013 Aparatele de Vending Vor Distribui Gustări SănătoaseHealthy snacks in vending machines in 2013

În 2013 Aparatele de Vending Vor Distribui Gustări SănătoaseHealthy snacks in vending machines in 2013

În 2013 legumele sunt tendinţa alimentară numărul unu în restaurante, conform firmei de consultanta în servicii alimentare Technomic. Astfel vendingul cu legume este în creştere, de asemenea. Consumatorii care doresc opţiuni sănătoase vor alimente din legume uşor accesibile. Cu companii din SUA şi Europa care dezvoltă echipamente de ultimă generație pentru vendingul de fructe, legume si alte alimente proaspete în şcoli şi universităţi, clădiri de birouri şi centre guvernamentale, magazine, aeroporturi, spitale şi cluburi de sănătate, tehnologia vendingului continuă să se îmbunătăţească. În Japonia şi China, vendingul cu legume creşte de asemenea.

Companii de produse alimentare cum ar fi Del Monte crează o serie de produse ambalate şi tăiate pentru distribuţia şi vânzarea prin aparatele de vending. Desigur, motorul real al aceastei tendinţe este cererea consumatorilor. Interesul cu privire la sănătatea consumatorilor va primi sprijin de la angajatori, care încearcă să reducă primele de asigurări de sănătate prin încurajarea angajaţilor de a adopta un stil de viaţă sănătos.In 2013 vegetables are the number one food trend in restaurants, according to Technomic, a foodservice consulting firm. Thus veggie vending is on the rise, also. Consumers who want healthy food options want vegetables within easy reach. With companies in the US and Europe developing state-of-the-art equipment dispensing fruits, vegetables and other fresh foods in schools and universities, office parks and government centers, stores, airports, hospitals and health clubs, vending technology continues to improve. Veggie vending is also growing in Japan and China.

Food companies like Del Monte are creating a range of whole and cut produce for distribution and sale through vending machines. Of course, consumer demand is the real driver for this trend. Consumer interest in health will receive support from employers who are trying to reduce health insurance premiums by encouraging employees to live healthier lifestyles.

editare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*