Produsul Anului 2013 în SUA este M&M’s Snack MixThe 2013 Product of the Year is M&M’s Snack Mix

Produsul Anului 2013 în SUA este M&M’s Snack MixThe 2013 Product of the Year is M&M’s Snack Mix

Mars Chocolate North America a dezvăluit săptămâna trecută că M & M Snack Mix a câştigat premiul Produsul Anului 2013 în SUA la categoria bomboane și snacks-uri. Premiul a fost prezentat săptămâna trecută la New York în cadrul unei ceremonii speciale.

Produsul anului este un program de recunoaştere a inovării la categoria de bunuri de consum ambalate, în care consumatorii sunt cei care votează, și este găzduit în 32 de ţări. Finaliştii pentru produsul anului au fost departajați în funcție de patru criterii cheie: inovare, utilizare, satisfacţie şi intenţia de cumpărare.

M & M Snack Mix a fost lăudată de consumatori pentru combinaţia de arahide prăjite, mini prăjiturile coapte în cuptor şi covrigii aurii răsuciți, ca fiind un produs dulce şi sărat perfect pentru orice petrecere.

Aceasta a fost a cincea ediție a evenimentului Produsul Anului din Statele Unite, în cadrul acesteia peste 50.000 de cumpărători americani au votat produsele într-un sondaj efectuat de TNS, o agenţie specializată de cercetare.

Sursa: www.canadianvending.comMars Chocolate North America revealed last week that M&M’s Snack Mix won the 2013 Product of the Year award in the candy and snacks category by Product of the Year USA. The award was presented in New York City during a special ceremony last week.

Product of the Year is a consumer-voted program hosted in 32 countries, which recognizes innovation in consumer-packaged goods. Finalists for Product of the Year were judged on four key elements: appeal of innovation, usage, satisfaction and purchase intent.

M&M’s Snack Mix was cited by consumers for the combination of roasted peanuts, oven-baked mini cookies and golden pretzel twists as the perfect sweet and salty addition to any party.

This was the fifth Product of the Year edition that was conducted in the United States, with more than 50,000 American shoppers voting on products in a TNS survey, a custom research agency that is.

Source: www.canadianvending.com

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*