Ediția a14-a Sandwich & Snack Show: Expoziție comercială 100% Trendy și 100% De Afaceri!

Ediția  a14-a Sandwich & Snack Show: Expoziție comercială 100% Trendy și 100% De Afaceri!

20 – 21 Martie 2013

Locație: Paris, Porte de Versailles, Pavilion 7.2

În ciuda unei încetiniri clare şi a unui mediu economic dificil, industria de fast-food din Franţa se descurcă bine încă, cu o cifră de afaceri de 33 milioane de euro şi 165.000 de puncte de vânzare în 2011. Sandwich & Snack Show urmărește dezvoltarea acestei piețe de acum 14 ani şi a devenit evenimentul lider al segmentului gustărilor şi alimentelor “la pachet”.

Sandwich & Snack Show 2012 în cifre:

300 brand-uri reprezentate,

dintre acestea 13% internaționale

11.661 vizitatori

dintre care 7 % străini

Peste 200 de noutăți

Sandwich & Snack Show 2013: 100% Trendy!

Cu accentul pe “Dulce”

Sandwich & Snack Show se va concentra în acest an pe “Gustările dulci”, desertul anti-criză! Se va descoperi pe loc:

Trends Laboratory va găzdui discuţii şi demonstraţii cu privire la evoluţiile viitoare ale snacking-ului. În acest an, se va ocupa cu “gustări dulci”, cu lanţuri de fast-food, profesionişti din catering şi furnizori și producători de produse de panificaţie.

Propus de Paul Fedèle de la France Snacking şi Rémy Lucas de la Cate Marketing

Cartea de tendințe “La Pachet” se va concentra pe “Dulce” și pe 4 tendinţe emergente: “Origine”, “Semnătură”, “Cules” şi “Inteligență”. De Rémy Lucas de la Cate Marketing.

Colțul cu Noutăți va prezenta ultimele produse și echipamente din segmentul “Dulce”. De Thierry Virvaire.

Accent pe design-ul ambalajului și al punctelor de vânzare

28% dintre vizitatori vin la expoziție pentru a descoperii soluţii de design şi proiectare pentru punctele de vânzare, 33% dintre aceștia pentru a găsi idei de ambalare. Ca răspuns la aceste nevoi, expoziția se va dezvolta în continuare pe noi soluţii non-alimentare și tehnologii pentru snacks-ul, aspectul punctelor de vânzare, ambalare și semnalizare. De exemplu, Trends Laboratory va evidenţia soluţii de ambalare adaptate pentru piaţa de alimente la pachet cu ajutorul studenţilor colegiului Strate College. De asemenea, se va concentra pe design si merchandising prin efectuarea unei reflexii pe diferite elemente ale unui punct de vânzare (fereastră de magazin, unităţi de afişare…)

Reţineţi că 87% dintre vizitatori vin la show pentru a descoperi cele mai recente tendinţe în produse şi servicii. Sandwich & & Snack Show: 100 % Afaceri!

Într-o piaţă cu potenţial puternic, Sandwich & Snack Show propune evenimente şi discuții orientate spre afaceri, furnizând informaţii cheie despre conceptele şi ideile de succes pentru a își satisface actualii sau potenţialii clienţi.

Decodarea conceptelor de succes

The Sandwich & Snack Show Academy Ediția a 4 a va răsplăti 3 concepte alimentare emergente privind gustările, ce sunt duplicabile în franciză. De asemenea, va fi oferit și un  “Premiu la alegerea publicului” conceptului cu cele mai multe voturi pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/snackshow

Câștigătorii din anii trecuți: Carrefour City, Mc Café, Class Croute Moving Box, Boco, Joséphine…

Preselecția va fi efectuată de Gira Conseil și L’Observatoire de la Franchise.

Premiile The Concepts by B.R.A. Tendances Restauration vor fi acordate unităţilor inovatoare de servicii alimentare din Franţa cu oferte deosebite în termeni de design, ofertă, merchandising sau gestionare.

Printre conceptele răsplătite în ultimii 3 ani: Goütu, Joosbayoo, Adam’s şi bb.Tea din Paris, Au Au Fût et à Mesure și Yog’Art din Lille, VF din Angers, Noee din Lyon şi Pur et caetera din Strasbourg.

Noutăți în 2013! Sandwich & Snack Show va prezenta pentru prima dată, pe loc, 3 exemple de restaurante fast-food implicând cele mai inovatoare concepte ale momentului.

În parteneriat cu Elior.

Analiză de Piață

Cifrele cheie ale pieţei de sandwich-uri şi out-of-home în 2012, cu accent pe sandwich-urile din cateringul în masă din Franţa, cu şuncă şi brânză.

Discuții și conferințe cu cei mai buni experți de pe piață.

Idei de dezvoltare a afacerii

Sponsorizat în acest an de către Michelin, și prezentat de bucătarul șef francez Thierry Marx de la des Snacking des Chefs se va concentra pe “sandwich-uri calde” prin idei de afaceri imaginate de cei mai inventivi antreprenori culinari din lume cum ar fi celebrul bucătar Guy Martin.

Reţineţi că 28% dintre vizitatori au deja o afacere şi 23% intenţionează să deschidă una.

… Dar, de asemenea, sunt 100% parizieni!

Astăzi, în Franţa, 23% dintre conceptele de fast-food se găsesc în Paris. Crearea unor astfel de stabilimente a crescut în oraş din 2000 și până în prezent, cu 44%! Special pentru vizitatorii internaţionali dispuși să descopere cele mai inovatoare concepte, Sandwich & Snack Show propune un tur cu ghid prin Paris, marţi 19 martie: “What’s up Tour“.

Și nu uitați PARIZZA!

În acelaşi timp cu Sandwich & Snack Show, va avea loc ediția cu numărul 3 a târgului Parizza, dedicat exclusiv domeniului Pizzei, pastelor şi preparatelor italiene, cu peste 8.300 de vizitatori şi 100 de branduri! Pe 20-21 martie 2013, Paris, Porte de Versailles.

editare