Cafea Fortuna, locul unde zeii cafelei dansează (2)

Cafea Fortuna, locul unde zeii cafelei dansează (2)

V-am spus că mă întorc, și am făcut-o. Am fost din nou la fabrica S.C Cafea Fortuna și am făcut o degustare de cafea, lucru pe care vi-l recomand și vouă.

Gazdele noastre ne-au întâmpinat așa cum mă așteptam: cu căldură și cu pasiunea față de cafea. Acesta e spiritul pe care-l doresc.

Ni s-a comunicat că cei de la Cafea Fortuna pregătesc ceva special pentru piața cafelei, și cu precădere pentru piața de vending. Și vreau să vă împărtășesc și vouă ce am aflat.

Produsele. Cafea Fortuna are o gamă largă de produse care pot satisface toate gusturile și cu un raport eficient calitate-preț. Am decis să vă facem noi câteva recomandări direct din inimă și sub impresia degustării, căci așa ni se pare normal.

Fortuna Crema. Este o cafea pentru espresso, o combinație fantastică între arabica și robusta, și e dedicată pentru piața de vending! E cremoasă, îți trezește simțurile cu gustul său ușor amărui, te energizează. Această cafea este pentru clienții sofisticați, dar la un preț rezonabil. Se adresează unui public țintă ușor mai ridicat, mai cunoscător și se poate bea la birou.

Fortuna Rendez-Vous. Este compusă din sortimente arabica 100%, are un gust fin, floral. Aromată, dar echilibrată, este cafeaua cu care se identifică Cafea Fortuna de foarte mulți ani și înțeleg de ce. Iese o cafea demențială la espressor.

Meridian. Se realizează dintr-o selecție de boabe de cafea arabica din cele mai deosebite tipuri ce cresc la altitudini înalte. Gustul este dominat de o aromă fructat-florală evidentă, are o aciditate specifică sortimentelor arabice și poate fi considerată o cafea desert. Este produsul premium oferit de Cafea Fortuna.

Ne-au fost prezentate avantajele operatorilor în relația cu Cafea Fortuna. Cei din conducerea companiei și-au propus un plan de atragere într-un parteneriat a cât mai multor operatori mici și mijlocii din România. Planul lor îndrăzneț se sprijină pe câțiva piloni de necontestat:

–          20 de ani de experiență

–          Rețete validate de consumatori

–          O infrastructură foarte bună: în fiecare județ al țării există un distribuitor local al firmei

–          Stabilitate și continuitate

–          Cafea Fortuna este o companie mare, care menține gustul și calitatea produselor pe întreaga durată a unei colaborări.

Cafea Fortuna își dorește să găsească modalități de ajutor a operatorilor mici și mijlocii punând la bătaie un întreg pachet dedicat parteneriatului – de la pahare, colantare automate, asistență și până la posibilitatea de creare a unei mărci proprii, personalizată, pentru operatorii ce își doresc să aibă un brand propriu.

O noutate a companiei este poziționarea lui Cafea Fortuna pe un aliniament favorabil consumatorilor în ceea ce privește segmentul de cafea solubilă la plic de 50 de grame. La o calitate de apreciat, prețul unui plic este la jumătate față de următorul concurent.

Procesul de realizare a acestei cafele solubile este unul deosebit și implică procedee tehnologice sofisticate ce extrag aromele din cafea și îi desăvârșesc gustul.

Strategia de parteneriat propusă de Cafea Fortuna este sensibilă și la costurile pe care operatorii le au. De aceea cheltuielile sunt mult mai mici prin acest program de colaborare decât să cauți o cafea în străinătate pe care s-o aduci apoi în România.

De ce mai trebuie să alegi Cafea Fortuna? Pentru că succesul pe care și l-au clădit de-a lungul anilor a venit prin corectitudine și profesionalism. Produsele reflectă un raport calitate preț extrem de avantajos.

Ce mai trebuie să știți despre Cafea Fortuna:

  • Sunt în contact permanent cu noile tehnologii, de ultimă generație. Aici este locul unde preocuparea pentru inovație este perpetuă.
  • Cei de aici doresc să mențină calitatea înaltă a rețetei
  • În perspectiva unui parteneriat pe termen lung, departamentele de marketing și vânzări creează oferte personalizate operatorilor, ținând cont de nevoile fiecăruia.

Dovada semnării parteneriatului cu Nordexim este o recunoaștere a succesului Cafea Fortuna pe piața de vending și o validare a acestor avantaje exprimate mai sus.

Nu oricine poate reuși acest lucru, însă Cafea Fortuna a dovedit că se poate.

Politica “pașilor mărunți”. Trebuie să știți că admir foarte mult la această companie modalitatea de a te face să te simți în siguranță atunci când faci business cu ei. Și mai admir această cale de abordarea a afacerii, step-by-step (pas cu pas).

Întâi a fost gustul. Lumea cerea cafeaua aia bună. După ani, investiția în brand a crescut și acum el este puternic. Schimbarea s-a realizat în special la nivel de atitudine, în rest totul a rămas la fel, gustul, oamenii, priceperea și implicarea totală a acestora.

Cafea Fortuna consideră că vă poate oferi avantaje și la produsele ambalate, nu doar la vrac, unde ei sunt lideri de piață.

Identitatea de brand vine acum ca o completare a ceea ce există acum, nu e o schimbare radicală, ci dimpotrivă, aici bei o cafea pentru gustul său și nu pentru că o ai la promoție sau pentru brand.

Creșterea sănătoasă și abordarea fidelizării clientului prin rețetă sunt cheia succesului Cafea Fortuna în România.

A fost plăcut să revin și îmi doresc de pe acum să mă întorc aici. Nu știu, chiar simt ceva bun, pozitiv, în legătură cu locul acesta, unde zeii cafelei dansează.

editare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*