Cadbury testează un aparat de vending acţionat de Facebook

Cadbury testează un aparat de vending acţionat de Facebook

Gigantul ciocolatei, Cadbury, testează un aparat de vending care are ca scop să le ofere clienţilor aroma perfectă utilizând date de pe Facebook. Joy Generator (Generatorul de bucurie), care a fost testat în Sydney, Australia, adaptează arome precum Rocky Road, Crunchie sau Turkish Delight la fiecare individ, bazându-se pe date legate de preferinţele personale de pe site-ul de social media.

Perioada de probă a durat o zi şi a constat în distribuirea de ciocolată gratuită, tuturor celor care şi-au înregistrat profilul lor de Facebook pe aparatul cu touch-screen. “Aparatul de vending Joy Generator şi aplicaţia Flavour Matcher reprezintă tehnologii incitante, în premieră mondială, care fac legătura între aromă şi preferinţele comune, dar şi interesele pe care oamenii le au pe profilurile lor de Facebook”, a explicat directoarea Agenţiei Red, Rachel White.

“Acesta este un experiment social unic proiectat să răspândească mai multă bucurie întregii naţiuni şi care îi oferă companiei Cadbury o nouă provocare în conversaţia din jurul aromelor.” Aplicaţia  Flavour Matcher care este folosită pentru Joy Generator va fi în curând disponibilă pe pagina de Facebook Cadbury.

editare