RETROSPECTIVA ANULUI 2014

RETROSPECTIVA ANULUI 2014

Am ales 3 zone de activitate din industria vendingului pentru a reflecta retrospectiv anul 2014 și așteptările pentru anul viitor al actorilor din industria vendingului.

Ne bucurăm să vedem că pentru toate palierele industriei au fost rezultate bune sau peste așteptări în acest an, iar perspectivele pentru anul viitor sunt dintre cele mai bune. La mai mare!

“2014 a fost un an bun pentru “lumea cafelei”, în care ne-am atins obiectivele de vânzări reușind să creștem cu peste 50% cifra de afaceri, față de anul precedent. De asemenea, ne-am consolidat nivelul stocurilor, iar de la 1 decembrie suntem în casă nouă, cu un spațiu de depozitare generos și birouri primitoare.

Piața consumabilelor de vending a fost caracterizată de o “agresivitate” ridicată a prețurilor și o tendință pronunțată de înlocuire a paharelor de plastic cu cele de carton.

În 2015 ne propunem să creștem gradul de retenție al clienților și prin servicii calitative să creștem cifra de afaceri cu aproximativ 25%.”

Marian Lică, Director General Lumea Cafelei SRL

“Pentru noi, 2014 a fost un an mult mai bun decât ne așteptam. Pentru 2015, odată cu noua politică a firmei, prognozăm o creștere a cifrei de afaceri de 10%. Profit de această ocazie pentru a le transmite partenerilor noștri actuali și viitori un An Nou cu multe realizări!”

Ignazio AGLIERI, Director General DAIR COMEXIM 2000 SRL

“2014 a fost anul în care ne-am dobândit juridic entitatea ca firmă cu capital german ce activăm în România pe segmentul logisticii personalizate, aplicate echipamentelor de vending. Faptul că reprezentăm o divizie specializată de logistică din grupul de firme Rhenus ne-a conferit un blazon pe care l-am prezentat partenerilor noștri. Acest lucru le-a conferit încredere în calitatea și tipul de servicii pe care-l oferim, încredere, pe care apoi am cultivat-o și am demostrat-o de fiecare dată.

Am schimbat mentalități și arătăm că și în România se poate oferi un serviciu de calitate la un preț competitiv.

A fost anul în care am investit în echipamente, în personal – anul în care am implementat proceduri și sisteme informatice corporate, dar mai ales anul în care am demonstrat Industriei de Vending că putem aduce un plus valoare acestui tip de business.

Ne dorim în 2015 consolidarea poziției noastre în piață. Știu că acest tip de industrie are un potențial mare și mai ales știu că este o chestiune de timp până când dezvoltarea acestui tip de business va atinge nivelul maxim, iar noi suntem deja aici și reprezentăm o alternativă de încredere demnă de luat în calcul. Vom continua să ne dezvoltăm atât prin investiții în personal cât și în echipamente, pentru că suntem conștienți că acest lucru, împreună cu seriozitatea și cunoștințele sunt combinația care ne diferențiază de orice altă variantă din piață.”

Cătălina Mirilă, Business Development Manager, Rhenus Midi Data România

Vending Inside