Kiosk-urile și conectivitatea

Kiosk-urile și conectivitatea

Cu tipul de promovare potrivit la punctul de vânzare, comercianţii reuşesc să capteze atenția consumatorilor şi să îi inspire să cumpere mai multe produse.

Promovarea la punctul de vânzare poate varia de la semnalizare personalizată sau afişaje diverse până la kiosk-uri interactive – cea mai potrivită formă de promovare pentru fiecare depinzând de nevoile companiei respective.

În timp ce un afișaj poate fi perfect pentru nevoile afacerii dumneavoastră, din ce în ce mai mulți comercianţi cu amănuntul încep să utilizeze kiosk-uri interactive şi promovarea prin tablete. Mulți dintre consumatorii de astăzi preferă să folosească un dispozitiv automatizat decât să vorbească cu un agent de vânzări. Kiosk-urile interactive şi tabletele oferă un punct de legătură pentru consumator şi au devenit un catalizator pentru cumpărături. Aceste kiosk-uri și tablete conectate schimbă magazinele din niște spații cu 4 pereți în unele în care clickul și circuitul online reprezintă noțiunea de a fi a acelui loc.

Deci, cum putem conecta aceste kiosk-uri şi tablete?

De obicei, un kiosk va avea nevoie de propria reţea de conectare cu excepța cazului în care proprietarul kiosk-ului este același cu cel al magazinului.

Să luăm de exemplu o companie ce comercializează umbrele care deţine un kiosk într-un magazin. Compania de umbrele este o entitate exterioară magazinului şi, prin urmare, un potenţial risc de securitate – deci, în mod normal magazinul nu îi va permite companiei de umbrele să folosească reţeaua lor pentru a se conecta la internet.

Dacă societatea comercializatoare de umbrele nu are nevoie de acces de la distanţă, aceasta poate decide să renunţe la orice conexiune la internet şi să folosească memorii USB pentru a instala manual actualizările şi pentru a descărca informaţii.

Cu toate acestea, dacă comerciantul de umbrele vrea să acceseze kiosk-ul de la distanță pentru a furniza actualizări, suport software şi pentru a îi monitoriza performanţa, aceasta va avea nevoie de propria lor conexiune la reţea şi va dori să cumpere un modem celular 3G / 4G, antenă şi un plan de servicii de la un furnizor pentru o conexiune mobilă.

Un modem mobil se conectează de obicei la un port USB de pe calculatorul kiosk-ului. Software-ul trebuie să fie instalat pe PC pentru a activa cartela.

Conexiunile celulare sunt destul de sigure şi oferă o soluţie convenabilă, dar vitezele pot varia în funcţie de locaţia kiosk-ului şi ora din zi.

Acest semnal nu este întotdeauna de încredere şi ar trebui să faceți un studiu al locului unde va fi plasat kioskul înainte de a alege această opţiune. Zonele de trafic mare pot afecta internetul.

(Tabletele au un dispozitiv de conexiune mobilă la internet încorporat şi atunci va fi nevoie doar să cumpărați un plan de servicii.)

Acum, haideți să spunem că magazinul îi va permite companiei de umbrele să se conecteze la reţeaua lor. În acest caz, kiosk-ul nu s-ar putea conecta utilizând o conexiune nemodificabilă cu fir sau fără fir.

O conexiune nemodificabilă cu fir se conectează la reţeaua magazinului utilizând un cablu Ethernet. Aceasta este o conexiune mai sigură şi mai robustă decât cea mobilă şi poate permite o conexiune mai rapidă.

O conexiune wireless se conectează la reţeaua magazinului prin Wi-Fi. Acest lucru nu este la fel de sigur şi poate avea o viteză de conectare mai lentă. Cu toate acestea, nu este nevoie de cabluri suplimentare şi astfel oferă confort.

În cele din urmă, conexiunea potrivită depinde de nevoile afacerii dumneavoastră şi de ceea ce este disponibil pentru dumneavoastră.

Fie printr-o conexiune celulară, fie prin cea nemodificablă cu fir sau fără fir, utilizând un kiosk de promovare sau o tabletă care este conectată la internet, le permiteți cumpărătorilor să facă o achiziţie informată şi vă oferă un plus de control asupra experienţei din magazin şi un plus de influenţă asupra procesului de cumpărare.

Chiar dacă pentru unii dintre dumneavoastră acestea sunt informații uzuale, de bază, pentru mulți alții reprezintă o mai bună înțelegere a nevoilor de conectivitate și de creștere a gradului de informare a clienților, și implicit o îmbunătățire a vânzărilor.

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*