Cifrele G&A 2015: 75,000 de metri pătrați de expoziție, 1,200 de standuri, peste 500 de produse noi și 350 companii prezenteG&A 2015 Broke Records: 75,000㎡ exhibition area + 1,200 booths + over 500 new products + over 350 enterprises !

Cifrele G&A 2015: 75,000 de metri pătrați de expoziție, 1,200 de standuri, peste 500 de produse noi și 350 companii prezenteG&A 2015 Broke Records: 75,000㎡ exhibition area + 1,200 booths + over 500 new products + over 350 enterprises !

În cadrul evenimentului G&A 2015, cu o suprafață totală de 75,000 de metri pătrăți și 1,200 de standuri, au fost prezentate cele mai noi jocuri, produse dedicate distracției și tehnologii noi din întreaga lume, cu accent pe rezultatele recente ale industriei de gaming și distracție din China. G&A 2015 este, cu siguranță, cel mai de succes eveniment dedicat jocurilor din Asia.

G&A 2015 a bătut recordul suprafeței ocupate, cât și a numărului de expozanți. Potrivit statisticilor, show-ul a crescut cu 25% în acest an, iar contractele semnate pentru acest eveniment au depășit suma de 3,5 miliarde de yuani.

Pe baza estimărilor preliminare, au existat aproximativ 8,000 de cumpărători din 41 de zone: dezvoltatori de imobiliare, designeri, antreprenori, furnizori de echipamente, experți, analiști, arhitecți, operatori de stațiuni și locuri pitorești.

Un record de 350 de companii și-au expus produsele pe o suprafață de 75,000 de metri pătrați. G&A 2015 a fost împărțită în trei zone: pavilionul dedicat Parcurilor Tematice și Atracțiilor (Golden Horse, OKE Design, Feixiong UNITE ART, Xintai, Huazhongxing, Dalang, Jiuhua, Max, Icom, Trend,etc.); pavilionul jocurilor Arcade / E-Game (UNIS, Golden Dragon, Sealytec, Mecpower, Dream Fun, Nitto Fun, Delta Strike, SHANZHIFU, Shun Pu, etc.) și pavilionul dedicat echipamentelor de distracții (Suzo-Happ, G-Look, Super Game, Wolong, Ocean, Shenbang, Happycastle, Lesgo, etc.).

G&A 2015 a atras peste 220 de cumpărători profesioniști din străinătate, în special clienți din zona arabă și Africa, precum și din SUA, Australia, Singapore, Coreea, Franța, Spania, Danemarca și Germania.

Feedback pozitiv de la expozanți:

”Obiectivul principal pentru care am venit la G&A este de a arăta calitatea și puterea companiei noastre și ne bucurăm că am realizat acest lucru. Vizitatorii au fost extrem de interesați de sculpturile și materialele decorative pe care le-am afișat, iar o mulțime de cumpărători au provenit din zonele turistice unde doresc să reconstruiască parcuri tematice” – Zhengzheng Zhu, Max Creative Industry Organization.

Ca un client regulat al G&A, obiectivul celor de la Rides Jiuhua a fost similiar ca în anii anteriori. Domnișoara Xiaodan Zhang, manager de marketing, a indicat că G&A 2015 nu a fost doar o platformă de afișat produse, ci și o metodă de a strânge prietenii. În cadrul expoziției Jiuhua a colaborat cu unele parcuri construite, cum ar fi Floraland, parcul de distracții Wenzhou, resortul Xiedao Group din Beijing, dar și operatori de investiții din Guizhou, Shandong, Guangxi și Fujian.

Toate evenimentele G&A sunt considerate de Guanqun Zhang, manager general al ICOM, drept o platformă suficientă pentru a afișa puterea unei companii. Evenimentul din acest an a făcut asta posibil, dar le-a permis și un schimb de experiență, îmbunătățiri reciproce și o cunoaștere a intențiilor de cumpărare a clienților mai vechi sau mai noi. De la deschiderea evenimentului, Zhang a întâlnit diverși clienți și a cunoscut mulți investitori în zone turistice cu intenții de colaborare.

Zhiguang Zhong, vice-general manager de marketing al Trend Group, a dezvăluit că majoritatea clienților erau noi și că își doresc să construiască parcuri acvatice. S-a concentrat alături de ei pe metodele de planificare și le-a oferit răspunsuri satisfăcătoare. Zhong a mai afirmat că așteaptă cu nerăbdare următoarea ediție a G&A.G&A 2015, with the total exhibition area of 75,000sq.m and 1200 booths,  exhibited the world’s latest Games & Amusement products and technology, with emphasize on the recent results of ChinaGames & Amusement Industry. G & A 2015 is surely the most successful amusement event in Asia China.

G & A2015 broke records for the size of the trade show floor and number of exhibitors. According to the statistics, the show grew by 25% this year, in which contracts worth over 3.5 billion yuan were signed at the Show.

Based on preliminary estimates, a total of 8,000 quality buyers participated in the show from more about 41 areas. Real estate developers, designers, contractors, equipment providers, experts, analysts, architects, operators of resorts and scenic spots, etc all gathered together.

A record 350 exhibiting companies filled 75,000 m2 of space on the trade show floor. G&A 2015 can be divided into three Area: Theme Parks & Attractions Pavilion (Golden Horse, OKE Design, Feixiong UNITE ART, Xintai, Huazhongxing, Dalang, Jiuhua, Max, Icom, Trend,etc.); E-Game (Arcade Game) Pavilion ( UNIS, Golden Dragon, Sealytec, Mecpower, Dream Fun, Nitto Fun, Delta Strike, SHANZHIFU, Shun Pu, etc.); Amusement Equipment Pavilion (Suzo-Happ, G-Look, Super Game, Wolong, Ocean, Shenbang, Happycastle, Lesgo, etc. )

G&A 2015 attracted about 220 foreign professional buyers, especially clients from Middle-eastern countries and Africa, as well as customers from USA, Australia, Singapore, Korea, France, Spain, Denmark, Germany, etc.

The Positive feedback from the exhibitors such as:(Partly)

Max Creative Industry Organization

Board chairman

Zhengzheng Zhu

The main objective of attending G & A is showing the quality and strength of the company. In president Zhu’s opinion, his company had achieved this. Visitors were extremely interested in the sculptures and new decorative materials they displayed and a lot of buyers mainly come from tourist attractions who want to reconstruct their parks had been received.

Jiuhua Rides

Marketing Manager Xiaodan Zhang

As a regular customer of G&A, the objective of Jiuhua Rides is similar to that of the previous years. Miss Zhang indicated that G&A 2015 not only provided a platform for displaying products but also for friends’ gathering. At the exhibition, Jiuhua communicated with some built-up parks such as Floraland, Wenzhou Amusement Park, Xiedao Group resort Beijing, etc. and investment operators from Guizhou, Shandong, Guangxi and Fujian. Miss Zhang jokingly referred it to a “ Nationwide Park Industry Meeting”.

Icom

Dupty Gerneral Manager

Guanqun Zhang

All G&A seems to president Zhang is an effective platform for displaying a company’s strength directly, which not only enabled them exchange experience and make mutual improvement, but also communicate and reach cooperation intentions with new and old clients. Since its opening, G&A 2016 had met various clients and received many new scenic spot investors with cooperation intentions.

Trend Group

Vice-general manager of marketing center

Zhiguang Zhong

Mr. Zhong introduced that most of the clients were new ones who were investors building water parks, what they focused on are the methods of planning in the earlier stage and they supplied them a satisfying answer. Looking forward to a better next session.

G&A 2016–China (Zhongshan) International Games & Amusement Fair

Date:Oct.14th-16th, 2016 (Pls mark it in your calendar)

Venue:Zhongshan Convention Center, Guangdong (Main Venue)

Guangdong Game & Amusement Culture Industry City (Sub-venue)

Total Exhibition Area: Up to 80,000 sqm

We are also the following exhibitions organizer, kindly set your schedule 12th China (Guangzhou) International Game & Amusement Exhibition (CIAE 2016)

Date: March 9th -11th,2016

Venue: China Import and Export Fair Complex (Area A)

Web: www.chinaamusement.com

Vending Inside