Din ce în ce mai mulți canadieni folosesc serviciile mobile de plată, potrivit studiului Moneris

Din ce în ce mai mulți canadieni folosesc serviciile mobile de plată, potrivit studiului Moneris

Canadienii devin mai deschiși la metoda de plată “atinge și plătește”. Conform unui comunicat remis lui MobileSyrup, numărul de plăți contactless efectuate de către consumatorii canadieni a crescut cu aproape 109% în primul trimestru al lui 2016. În același timp, anul trecut, s-au înregistrat creșteri de numai 14%. Studiul a fost întocmit de Moneris, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de procesare a plăților din America de Nord. Potrivit lui Angela Brown, CEO al Moneris, canadienii au îmbrățișat rapid viteza și comoditatea metodei de atingere pur și simplu a cărții de credit.

Prin acestă metodă consumatorii își ating cardurile folosind terminalele activate contactless sau își țin smartphone-urile în poziție verticală pentru plăti cu un portofel digital precum UGO sau prin soluții de plată mobilă precum Apple Pay. “Acest confort adus consumatorilor, împreună cu infrastructura de plată pe care le-am construit-o aici, în Canada, prin care cele mai multe terminale pot accepta tranzacții fără contact, ne poziționează bine pentru a profita de noile opțiuni de plată mobile care intră pe piață,” a continuat Brown.

Raportul Trimestrial de la Moneris Metrics a relevant, de asemenea, faptul că, în general, cheltuielile de consum din Canada, au crescut cu 6,4%, în primul trimestru din 2016.

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*