Insights de la (Vending) Inside

Insights de la (Vending) Inside

Editorial

Această ediție de revistă vă oferă o serie de insight-uri interesante despre ceea ce înseamnă vending modern în România și pe mapamond.

Și aș propune să o luați cu începutul. Aici, la noi în România, există o companie care face eforturi susținute pentru a oferi clienților lor experiențe de vending noi și utile. E vorba de Nestlé Professional, firmă ce, de curând, a făcut o nouă investiție în automatele sale de cafea. Cel mai recent, Nestlé Professional a introdus plata prin SMS și prin card la automatele de băuturi calde NESCAFÉ Alegria. Clienții care nu au întotdeauna la ei monedele sau bancnotele compatibile cu sistemul de plată integrat în automatul de cafea, își pot plăti de acum cafeaua mult mai simplu. Un avantaj important este și faptul că atunci când o persoană plătește prin SMS, costul cafelei va fi inclus pe factura emisă de operatorul de telefonie mobilă, în cazul abonaților, sau va fi retras din creditul existent în cazul utilizatorilor de cartele prepay. Vă invit să aflați mai multe despre investiția în tehnologie a celor de la Nestlé Professional citind materialul de Cover Story.

David Irvine, directorul de comunicare și afaceri publice din cadrul Asociației Europene de Vending (EVA) a efectuat de curând o vizită în Japonia. Vă invităm să-i citiți impresiile din această călătorie unică în țara vendingului.

Echipa europeană de vending a companiei SUZOHAPP a fost în formă la Venditalia, cel mai important târg european de vending din acest an. Soluțiile SCAN COIN sau Currenza C²on-line și WorldKey on-line sunt exemple perfecte ale filozofiei lor despre business, și anume că inovația și nivelul de integrare pe verticală cresc beneficiile oferite operatorilor de vending.

În final vă supunem atenției și noua serie de pahare Thermo de la FLO SpA din Italia importate în Romania de Dair Comexim 2000 SRL. Seria THERMO este 100% reciclabilă și cuprinde actualmente nouă modele. Toate produsele din această gamă pot fi depuse în containerele pentru plastic ce urmează să fie trimise pentru reciclare şi să fie convertite în noi produse de larg consum.

Categoric, acestea sunt doar câteva repere din repertoriul bogat de subiecte abordate de echipa noastră redacțională în acest număr. Pe celelalte vă invităm să le descoperiți în cele 64 de pagini ale revistei.

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*