Apple Pay impulsionează vânzările din automatele de vending

Apple Pay impulsionează vânzările din automatele de vending

Consumatorii sunt mai susceptibili în a face o achiziție de la un aparat de vending, și chiar petrec mai mult timp la tranzacție, atunci când Apple Pay este promovat la punctul de vânzare, potrivit unui studiu realizat de un important furnizor de tehnologie de plată cu sediul în Statele Unite ale Americii – USA Technologies (USAT). Acesta a publicat de curând rezultatele inițiale ale studiului de câteva luni pe care l-a făcut care a constatat că punctele de vânzare cu publicitate digitală pentru Apple Pay a înregistrat o creștere a tranzacțiilor sale globale cu 26%, iar veniturile totale ale aparatului au crescut cu 22%.

De asemenea, studiul a constatat o creștere de 12% în medie a tranzacțiilor fără contact și o creștere de 89% a veniturilor prin achiziții fără contact, inclusiv cele prin Apple Pay. USAT a început studiul în martie, o data cu lansarea Apple Pay prin intermediul platformei Interactive ePort și a dispozitivelor touch-screen fără numerar pe 35 de aparate selectate din New York City și Lafayette. Dispozitivele de testare au prezentat cinci mesaje de marketing diferite, care promovează utilizarea Apple Pay.

Campaniile de conștientizare a consumatorilor la punctul de vânzare sunt esențiale pentru accelerarea plăților mobile, a declarat într-un comunicat Maeve McKenna Duska, vice-președinte senior de marketing și vânzări al USAT. “Fie dacă un anunț la punctul de vânzare servește ca un simplu memento al faptului că un consumator poate utiliza Apple Pay pentru a efectua o achiziție, sau dacă educă și informează despre cât de ușor, sigur și privat este serviciul de plăți mobile, consumatorii răspund în mod pozitiv, cumpără mai mult și petrec mai mult timp aici, mai des”, a spus Duska.

“Noi credem că piețele pe care le servim vor continua să impulsioneze utilizarea tehnologiei Apple Pay”, a spus Duska.

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*