Oamenii de afaceri subestimează apetitul consumatorilor pentru plățile mobile

Oamenii de afaceri subestimează apetitul consumatorilor pentru plățile mobile

Potrivit unui studiu global efectuat recent folosindu-se răspunsurile oferite de 2.000 de consumatori și 300 de manageri, realizat în luna august de NTT DATA Inc., consumatorii sunt mult mai dornici să adopte portofelele electronice mobile decât estimează mediul de afaceri.

Studiul a constatat că o treime dintre consumatori se așteaptă ca plățile mobile să domine acest domeniu în următoarea decadă. În timp ce 40% dintre directorii din mai multe industrii cred că peste 10 ani oamenii vor plăti pentru tranzacții aproape la fel ca în prezent, doar 27% dintre consumatori se așteaptă ca peisajul plăților să rămână neschimbat.

În timp ce entuziasmul consumatorilor pentru un viitor fără numerar și fără carduri este încurajator, adoptarea de către utilizatori a plăților prin dispozitive mobile nu a ajuns aproape de cifrele pe care mulți dintre specialiștii din industria de vending le preziceau cu 5, 3, și chiar în urmă cu 2 ani. În Statele Unite plățile prin dispozitive mobile nu vor depăși cele prin numerar și carduri până când nu sunt adoptate standarde de îmbunătățire a securității și confortului consumatorilor.

Anumite studii despre viitorul banilor și care analizează tendințele de utilizare a numerarului și a plăților electronice la nivel mondial sugerează că, în general, companiile nu se mișcă suficient de rapid în scopul de a le oferi consumatorilor opțiunile de plată high-tech pe care aceștia și le doresc.

Alte concluzii ale specialiștilor rezultate în urma analizării studiilor ar fi:

Companiile presupun în mod eronat că majoritatea clienților sunt devotați plății cu numerar

  • Mai mult de jumătate (51%) dintre consumatori cred că utilizarea de numerar va scădea în următorii trei ani
  • Consumatorii sunt mai puțin dependenți de numerar în SUA și Europa. Doar 20% dintre cheltuielile lunare ale americanilor sunt achitate cu numerar
  • Aproape o treime (31%) dintre manageri cred că plățile mobile nu sunt aplicabile pentru afacerea lor
  • 41% dintre afacerile care nu acceptă plățile prin dispozitive mobile spun că acest lucru se datorează faptului că în general clienții preferă plata prin cec, card sau numerar. Dar, 70% dintre consumatori și-ar dori să poată să facă achiziții în turism, divertisment, tehnologie, retail, precum și plăți de asistență medicală cu telefonul lor mobil sau cu tableta
  • Doar 35% dintre directori cred că utilizarea numerarului va scădea în următorii 3 ani
  • În ceea ce privește acceptarea, securitatea și confortul, consumatorii le acordă acestora o valoare aproape identică cu cea acordată plăților prin dispozitive mobile

Toți executivii din companii recunosc avantajele plăților de pe mobil

  • 77% dintre principalele firme din SUA văd avantajele costurilor reduse ale plăților prin dispozitive mobile
  • 83% spun că plățile prin mobil îmbunătățesc experiența clienților
  • Mai mult de jumătate dintre managerii intervievați spun că plățile prin dispozitive mobile cresc loialitatea

Tinerii directori au o viziune mai clară asupra viitorului dispozitivelor mobile

  • Aproape 80% dintre managerii milenari de top (18-34 ani) consideră că acceptarea de plăți mobile stimulează sau ar stimula vânzările, comparativ cu procentul de 51% dintre managerii de top cu vârste de peste 50 de ani
  • 71% dintre managerii milenari de top spun că lipsa acestei opțiuni pune afacerea respectivă într-un dezavantaj concurențial

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*