Vending: Achizițiile într-un viitor fără numerar

Vending: Achizițiile într-un viitor fără numerar

Un interviu cu Jürgen Göbel, Președinte al Comitetului de Plăți Electronice al EVA și Director al Departamentului de Autoservire și Marketing Vertical, Ingenico GmbH.

Trecerea de proporții seismice în rândul consumatorilor de la numerar către plățile prin card și portofele mobile declanșează revolte uriașe în industria aparatelor de vending, iar comercianții cu amănuntul care nu reușesc să adopte noile mecanisme de plată se vor lupta pentru a supraviețui, spun noile cercetări. Cu toate acestea, transformarea dispozitivelor în aparatele de vending conectate anunță un potențial de creștere a profitabilității operatorilor, potrivit studiului tehnic “carte albă” de la Ingenico; De ce este nevoie ca vendingul să evolueze sau să moară.

Noua generație de aparate de vending conectate de azi, ce oferă mecanisme de plată digitale prin card, fără contact le oferă operatorilor de automate potențialul de a stimula vânzările și veniturile, concomitent cu eficientizarea managementului de la distanță a imobilelor, spune Jürgen Göbel, Președinte al Comitetului de Plăți Electronice al EVA și Director al Departamentului de Autoservire și Marketing Vertical, Ingenico GmbH.

Cum s-a schimbat industria aparatelor de vending? Cum se va schimba aceasta în viitor?

Industria de vending s-a schimbat în câteva moduri. Devine din ce în ce mai conectată și mai inteligentă. În trecut, oamenii care o administrau trebuiau să facă în mod regulat excursii pentru a aproviziona aparatele și a colecta banii. Acum, cu automatele conectate, puteți obține toate informațiile de care aveți nevoie despre conținutul lor, starea acestora și cât de bine merg vânzările, de la distanță. Acest lucru înseamnă că vă puteți gestiona mai bine parcul de aparate de vending.

Cea de-a doua modificare cheie este cea a plăților fără numerar și mai ales în utilizarea cardurilor de plată și a plăților mobile la automate, aceasta cunoscând o creștere continuă rapidă pe măsură ce tendința de efectuare de plăți fără numerar continuă să crească. Dacă oamenii nu au chiar suma exactă în buzunar devine mai dificil pentru ei să cumpere de la un automat, dar plățile fără numerar rezolvă această problemă și crește dramatic vânzările și veniturile.

În cele din urmă, aparatele de vending devin tot mai inteligente cu procesoare încorporate pentru a gestiona display-uri touchscreen care prezintă reclame și informații despre produse.

Cum răspunde Ingenico la aceste schimbări?

Ingenico se concentrează pe cei mai mari operatori de vending, care gestionează un parc internațional de aparate, multe dintre acestea fiind amplasate în locuri publice (metrou, aeroporturi, căi ferate, benzinării,…) unde prețurile sunt mai mari decât în zonele private. Aici, cel mai bun mod de a plăti este prin intermediul unui card de plată – este mai ușor și pentru clienții străini să utilizeze aparatele.

Acești operatori la scară largă solicită de la Ingenico să le ofere un sistem de plăți care funcționează în țări diferite și care le poate oferi o viziune live globală a vânzărilor. Aceasta înseamnă, de asemenea, că pentru a ajuta operatorii, Ingenico trebuie să construiască soluții inovatoare adaptate nevoilor specifice; unii doresc programe de loialitate, unii doresc soluții proprii de telemetrie. Deci, pentru noi, este o abordare bazată pe proiecte. Ingenico propune, de asemenea, soluția “one stop shop” destinată operatorilor de vending mai mici, care au nevoie de o soluție simplă și ușor de instalat și de o soluție de management pentru a își crește veniturile. Este o abordare pe bază de soluție.

Cum se diferențiază soluțiile de la Igenico de cele oferite de concurență?

Noi am vizat principalii operatori de vending și avem o gamă largă de terminale, susținute de instrumente puternice și software-ul necesar pentru efectuarea de plăți sau pentru administrarea unui parc de aparate care sunt perfect adaptate la nevoile industriei de vending.

În timp ce competitorii noștri se concentrează asupra operatorilor de vending mai mici, care oferă doar o singură configurație hardware și același software fiecărui operator, noi avem o varietate de configurații care pot fi personalizate în funcție de nevoile operatorului.

Un alt aspect distinctiv este acela că, în timp ce metoda de plată fără numerar este în creștere, importanța pe care noi o dăm securității este ADN-ul Ingenico. Toate soluțiile noastre (terminale, software, …) sunt conforme cu cele mai înalte cerințe internaționale de securitate.

Care este viziunea Ingenico cu privire la piața europeană în următorii câțiva ani?

Grupul are o istorie lungă în sectorul de vending, mai ales în Franța, unde am dezvoltat o rețea globală de parteneri care ne ajută să implementăm terminale ce transformă automatele care urmează să devină conectate și inteligente. În următorii câțiva ani, cele mai multe aparate de vending din spațiile publice vor fi echipate cu sisteme de plăți prin card și numărul de aparate conectate va crește.

Aparatele de vending vor deveni mai sofisticate, pentru a permite noi servicii. De exemplu, Selecta oferă automate care vă permit să selectați mai mult de un produs, dar să efectuați o singură plată. Relațiile cu clienții se vor îmbunătăți, așa că, dacă apare vreo problemă cu un aparat de vending, soluțiile noastre vor returna imediat banii clientului. Aparatul de vending va semăna mai mult cu un comerciant cu amănuntul – un magazin mic automat.

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*