Barry Callebaut continuă să fie liderul de piață european în ceea ce privește produsele de vending, iar faptul că sunt foarte interesați de piața din România nu poate decât să ne bucure. Am realizat un interviu extrem de interesant cu Susanne Barrklint, directorul de marketing al companiei, care s-a folosit de această oportunitate oferită de revista noastră pentru a transmite o serie de informații și mesaje către piața noastră de vending.

Susanne Barrklint

În perioada septembrie 2017 – iulie 2018, Barry Callebaut a lansat o mulțime de produse. De ce?

Am dorit să ne consolidăm poziția ca lider de piață european în vending și dezvoltare pentru această categorie. A fi activ pe piață prin lansarea unor noi produse este o metodă bună de a fi primii în gândul clienților și un motiv pentru ca ei să accepte o vizită din partea noastră. Inovația și o calitate de produs premium este, de asemenea, cea mai bună metodă de a evita discuțiile despre preț.

Produsele dumneavoastră stabilesc standardul de piață. De ce este important pentru clienții (operatorii) dumneavoastră să primească cele mai bune produse pentru aparatele lor?

Un produs care nu are funcționalitatea adecvată pentru aparate reprezintă o problemă pentru operatori, de exemplu, în ceea ce privește service-ul suplimentar și aparatele care nu funcționează (aparatele scoase din funcțiune înseamnă că nu se înregistrează venituri), ceea ce costă bani și duce la un profit mai scăzut pentru operatori.

Cum v-a venit ideea de a produce Caprimo Speculoos și Macaron Pistachio?

Ambele produse sunt dezvoltate pe baza succesului celorlalte băuturi cappuccino aromate ale noastre. Analizând tendințele consumatorului global și tendințele în materie de aromă pentru alte categorii de produse am observat că aceste arome reprezintă o gamă de arome emergente în produsele de cofetărie din ciocolată. Consumatorii sunt interesați să descopere noi arome – 61% din consumatori experimentează uneori sau întotdeauna noi arome sau arome neobișnuite atunci când cumpără băuturi calde.

În sezonul de iarnă, ceaiul este extrem de apreciat în România. Cum poate Ceaiul Latte Caprimo cu Lemongrass să satisfacă dorințele consumatorilor? De ce este atât de special?

Ceaiul Latte Caprimo cu Lemongrass este o adevărată inovație pe piața de vending deoarece este o fuziune între ceai și caffe latte. Este un ceai pe bază de lapte și are ușoare note de citrice de lemongrass și bergamot. Conține cu 30% mai puțin zahăr ca alte băuturi calde aromate. Este actual, modern și în tendințe. 68% din băutorii globali de ceai și cafea adoră noile varietăți!

caprimo lemongrass tea latte

De ce este important pentru un consumator să încerce noi varietăți sau noi arome atunci când doresc să bea băuturi calde?

Mulți consumatori caută arome și noi experiențe de gust. Senzațiile alimentare trebuie să se potrivească personalității consumatorului și să sporească experiența sa de auto-actualizare. Consumatorii produselor Caprimo pot personaliza aroma preferințelor lor adăugând cafea, ciocolată sau un mix dintre cele două pentru a avea o băutură personalizată.

Spuneți-ne mai multe despre Pudra de Lapte Degresată Caprimo, deoarece tendințele consumatorului sunt de a bea lapte natural cu un conținut minim de grăsimi.

Cafeaua a devenit o parte indispensabilă din cultura milenară de zi cu zi. Unii oamenii preferă cafeaua neagră, alții o preferă cu lapte. Și trebuie să fie naturală. Nivelul de responsabilizare privind nutriția este foarte ridicat în rândul milenarilor de astăzi. Vor să arate bine și pentru a face aceste lucru, ei sunt conștienți că trebuie să mănânce sănătos. În același timp, nu vor să compromită gustul.
Pudra de Lapte Degresat Caprimo vă completează băutura cu gustul pur de lapte proaspăt spumat. 100% lapte praf degresat concentrat, 100% gust de lapte proaspăt. Fără zahăr adăugat sau aditivi de orice fel, doar o bunătate cremoasă naturală.

Van Houten este unul dintre cele mai cunoscute produse de la Barry Callebaut în România. De ce este acest brand atât de special și cum poate satisface Van Houten Passion UTZ clienții din țara noastră?

Istoria mărcii Van Houten datează de acum 190 ani, din 1828, când Casparus Van Houten a inventat presa de cacao, o metodă necostisitoare pentru a presa grăsimea din boabele de cacao prăjite. Miezul boabei, cunoscută ca „cioc”, conține în medie 54% din untul de cacao, care este o grăsime naturală. Mașinăria Van Houten – o presă hidraulică – a redus conținutul de unt de cacao la aproape jumătate. Acest lucru a creat un „blat” care putea fi pulverizat în pudra de cacao, care poate deveni baza pentru produsele de ciocolată.

Introducerea pudrei de cacao nu numai că a făcut crearea băuturilor din ciocolată mai ușoară, dar a făcut posibilă și combinarea pudrei cu zahăr și apoi amestecarea acesteia cu untul cacao pentru a crea o substanță solidă, deja asemănătoare ciocolatei comestibile de astăzi. Fiul lui Casparus,

Coenraad Van Houten, a introdus o altă îmbunătățire prin tratarea pudrei cu săruri alcaline (carbonați de potasiu sau sodiu), astfel încât pudra se amestecă mai ușor cu apă. Astăzi, procesul este cunoscut sub numele de „Dutching”. Produsul final, ciocolată olandeză, are o culoare închisă și un gust moderat.
Toate băuturile Van Houten sunt acum certificate UTZ. Acest lucru înseamnă că băuturile noastre din ciocolată sunt realizate cu cacao care provine dintr-o sursă 100% durabilă. Van Houten susține în mod activ practicile agricole mai bune, condițiile de muncă îmbunătățite și grija pentru natură pentru a crea o lume în care agricultura durabilă reprezintă norma. Strategia lui Barry Callebaut este de a avea ingrediente din surse 100% durabile în toate produsele sale până în 2025. Deci, este un pas firesc pentru noi să avem deja certificarea UTZ pentru marca noastră de ciocolată Van Houten® Cacao.
Conform cercetărilor efectuate de GlobalData în 2016, 40% din consumatori caută sigle etice/durabile pe ambalaje în majoritatea timpului sau întotdeauna. Același studiu arată că tinerele consumatoare tind să fie cele mai conștiente din punct de vedere social: 62% din femei au o opinie favorabilă pentru produsele etice comparativ cu 45% din bărbați, la nivel global.

Certificarea UTZ pentru produsele Van Houten îi va ajuta pe clienții noștri să satisfacă cererea consumatorilor pentru produse durabile.
Clienții Horeca vor salva ei înșiși timp utilizând băutura din ciocolată Van Houten Passion. Este din ciocolată adevărată și conține 33% grăsime completă de cacao, dar vine sub formă de pudră care se dizolvă mai repede decât tabletele. Pot fi servite mai multe băuturi și astfel se poate investi mai mult timp în adăugarea de valoare prin decorațiuni, etc.

Nu știm foarte multe despre Caprimo Noisette. Ne puteți spune mai multe despre acest produs de vending de succes?

Caprimo Noisette este un cappuccino care se numără printre cele mai vândute tipuri de cappuccino aromate din vending. Este un tip de caffe latte foarte fin, echilibrat, cu o spumă atractivă și un gust excelent de alune. În toamna anului 2017, acesta a fost lansat sub forma unei cutii mai mici pentru Horeca cu pachețele individuale de câte 20 g.

În concluzie, care sunt planurile de viitor despre care ne puteți spune câte ceva? Suntem interesați mai ales de planurile Barry Callebaut pentru piața din România.

România reprezintă o piață importantă pentru noi, mai ales pentru cappuccino aromat. Sperăm ca noile noastre tipuri de cappuccino Caprimo Speculoos și Macaron Pistachio să fie și ele pe gustul României și să devină la fel de apreciate precum Caprimo Irish Cappuccino.
Vom continua să lucrăm pentru introducerea produselor noastre Van Houten, atât pentru vending, cât și pentru Horeca. Noile produse Van Houten Passion și Tanzania, care sunt pregătite cu lapte proaspăt, sunt absolut delicioase!
De asemenea, avem și câteva produse noi captivante în pregătire, dar momentan este prea devreme pentru a discuta despre ele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*