Aparatele de vending Snapbot Snapchat oferă o altă perspectivă asupra marketingului. Aparatele de vending Snapbot Snapchat oferă noile perechi de ochelari Snapchat. Acestea se conectează prin Bluetooth la telefonul vostru...

Lecții de marketing prin aparatele de vending Snapchat

Aparatele de vending Snapbot Snapchat oferă o altă perspectivă asupra marketingului.

Aparatele de vending Snapbot Snapchat oferă noile perechi de ochelari Snapchat. Acestea se conectează prin Bluetooth la telefonul vostru și, când apăsați un buton, încarcă automat ceea ce căutați în aplicația Snapchat. Este o manieră interesantă de a oferi o perspectivă diferită asupra modului în care vă puteți petrece ziua.

Cel mai recent efort tehnologic al Snapchat nu este doar încă un exemplu de marketing experimental ci poate fi considerată o lecție pentru toate companiile care doresc să maximizeze impactul lor pentru comunicările de marketing (chiar dacă clienții dumneavoastră nu utilizează Snapchat).

Lecția 1: Măriți-vă capacitatea de acoperire prin coordonarea utilizării mai multor canale de marketing

O eroare obișnuită pe care companiile o fac este de a avea o abordare îngustă cu privire la marketing. Este o dezvoltare logică atunci când capacitățile in-house de comunicații au evoluat – aveți biroul pentru presă, „gardienii” mărcii și publicitatea, și oamenii colaterali. Poate că aveți o echipă separată de marketing digital și pentru rețelele de socializare și poate că este încorporată în responsabilitățile altor persoane.

Indiferent de cum este structurată compania voastră, rezultatul este faptul că poate fi dificil să coordonați diferitele tactici de marketing pentru a executa o strategie generală.

Snapchat ca produs se încadrează ferm în spațiul rețelelor de socializare, dar această campanie de care discutăm are ca scop capturarea interesului din afara sferei digitale. Este o formă tangibilă de publicitate în aer liber care acționează asupra veniturilor și care se adoptă printr-un produs fizic. Și astfel, face oamenii din afara spectrului demografic tipic (adolescenții) să se gândească la metodele cool de utilizare a acestei aplicații.

Lecția 2: Identificarea factorilor de influență de-a lungul canalelor pentru a vă amplifica mesajul

Este un aspect despre care se vorbește adesea când vine vorba despre marketing pentru rețelele de socializare – idea că cineva folosește rețeaua altcuiva pe post de „cărăuș” vă oferă un acces simplu la un public mai larg.

Și este simplu să privești factorii de influență strict din perspectiva determinării oamenilor să posteze actualizări și să împărtășească conținut. Dar, dacă vă concentrați asupra mediilor sociale și asupra personalităților, veți pierde din oportunități.

Pentru această campanie, Snapchat a făcut echipă cu Boxpark Shoreditch, care este practic un mall de pop-up. Boxpark a promovat instalarea Snapbot de-a lungul canalelor sale, de la socializare la e-mail și bannere.

În mod important, tipurile de clienți care urmăresc Boxpark, se aliniază cu audiența țintă a lui Snapchat. Dacă sunteți o aplicație de socializare cunoscută în rândul adolescenților dornici să împărtășească, cum reușiți să prindeți teren pe o piață mai veche, mai lucrativă? Identificați segmentele pe care le utilizați în mod activ și utilizați alte platforme de socializare vizuală ca Instagram, care sunt dornice să fie factori adoptivi timpurii și care pun valoare pe factorul „la modă”.

Lecția 3: Asigurați-vă că sunteți consistenți de-a lungul canalelor

Dacă tot vorbim de factori adoptivi timpurii trebuie să menționăm diferențierea de produs și gradul de competitivitate în cadrul unei piețe saturate. Și marca dumneavoastră este un aspect cheie.

Definiți-vă propunerea și punctele de vânzare pentru audiențele diferite și veți avea un cadru pentru modul în care trebuie să se exprime marca dumneavoastră. Stabiliți principiile directoare vizuale pentru modul în care este prezentată marca dumneavoastră și asigurați-vă că le respectați.

Marca Snapchat este predominant galbenă și este cunoscută pentru acea nuanță. Pop-up-ul utilizează liber acea nuanță de galben care ajută la recunoașterea mărcii. Design-ul de instalare se aliniază și el – aparatul de vending arată ca o față zâmbitoare, imaginile prezentate ne arată oameni care arată bine și șezlongurile evocă acel sentiment de selfie de vacanță.

Chiar dacă știți doar foarte puține lucruri despre Snapchat, recunoașteți rapid identitatea mărcii și puteți vedea legături cu utilizarea reală a aplicației în timp ce o experimentați.

În concluzie. Gândiți-vă la un segment de clienți cu care doriți să dezvoltați o relație. Notați toate canalele pe care le experimentează – de la publicitate în aer liber la publicitate în scris, pe e-mail și în mediile de socializare.

Despre Snapchat

Snapchat este o aplicație multimedia de mesagerie utilizată global, creată de Evan Spiegel, Bobby Murphy și Reggie Brown, foști studenți la Universitatea Stanford și dezvoltată de Snap Inc., original fiind Snapchat Inc.

Una dintre opțiunile principale ale Snapchat este aceea că imaginile și mesajele sunt de obicei disponibile pentru o perioadă scurtă de timp înainte de a deveni inaccesibile utilizatorilor. Aplicația a evoluat de la concentrarea sa inițială asupra distribuției de imagini de la o persoană la alta, la încorporarea „Poveștilor” utilizatorilor timp de 24 de ore de conținut cronologic, împreună cu „Descoperiți”, permițând mărcilor să redea conținut în format mic susținut prin reclame digitale.

Snapchat a devenit semnificativă pentru că reprezintă o direcție nouă, pentru mobil pentru medii de socializare și pune un accent semnificativ asupra interacțiunii cu abțibildurile virtuale și obiecte de realitate augumentată. Din februarie 2018, Snapchat are 187 de milioane de utilizatori activi zilnic.

Tags: