Gustările vegetariene își cresc constant cota de piață

Gustările vegetariene își cresc constant cota de piață

Produsele pe bază de plante își găsesc locul din ce în ce mai mult în portofoliul marilor companii de alimente.

Companiile lansează o gamă de gustări pe bază de plante pentru aparate de vending

Eat Real, o marcă de gustări vegetariene din Marea Britanie, dorește să facă gustările sănătoase mai disponibile printr-o nouă linie de gustări pentru aparate de vending. Cele mai populare produse Eat Real – Hummus Chips, Lentil Chips, Quinia Chips, Veggie Straws și Kids Veggie Straws – sunt acum disponibile în produse de vending în locații selectate. Distribuția se va axa în primul rând pe centre de ospitalitate, relaxare, servicii alimentare și sectoare de îngrijiri medicale pentru a satisface cererea consumatorilor în continuă creștere pentru opțiuni de gustări pe bază de plante.

Mâncatul sănătos a fost identificat ca o tendință în creștere printre consumatori, mai ales în rândul milenarilor, un grup care are în jur de 1 trilion de dolari în putere de cumpărare.

Opțiunile care fac parte din gamă, ca chipsurile din ingrediente cu conținut bogat de proteine, bazate pe plante precum făină de năut, făină de linte și făină de quinoa, toate produsele Eat Real sunt vegane, cușer, fără gluten și au un conținut scăzut în grăsimi față de chipsurile tradiționale.

Milenarii conduc trendurile făcând o prioritate din alegerile privind stilul de viață și dieta, dar consumatorii în general caută din ce în ce mai mult gustări noi, mai sănătoase care le dau energie dar nu le compromit gustul. Milenarii au fost identificați de experți ca având apetituri nepotolite pentru gustări, mai ales pentru cele sănătoase.

Noile produse de vending nu numai că oferă o calitate grozavă și opțiuni, ci furnizează gustări care nu te fac să te simți vinovat și care permit oamenilor să se bucure de produse cu un gust grozav în timp ce sunt în mișcare. Fiecare produs din gamă are o formă diferită, un gust și o textură diferită și oferă o alternativă reală la chipsurile tradiționale din cartofi.

PepsiCo anunță achiziția Health Warrior, extinzându-și prezența în zona produselor pe bază de plante

PepsiCo a anunțat că a achiziționat Health Warrior, Inc., o companie cu sediul în SUA a cărei activitate este de promovare a nutriției, care face produse pe bază de plante, inclusiv tablete nutriționale și oferte în tendințe. Tranzacția va extinde și mai mult portofoliul de nutriție pentru a oferi consumatorilor opțiuni suplimentare în cadrul unei categorii de creștere captivante.

Health Warrior a fost fondat în 2011 de un grup de prieteni de facultate care au dorit să facă alimentele cu un conținut bogat de nutrienți mai accesibile pentru mai mulți americani. Aceasta face produsele care conțin ingrediente din plante și care au un conținut scăzut de zahăr. Produsele Health Warrior sunt făcute din ingrediente bogate în nutrienți, fără gluten. Ofertele actuale includ tablete nutriționale din chia și semințe de dovleac și alte oferte din proteine din plante, cum ar fi brioșele în cană și pudra de proteine.

„Suntem încântați să ne alăturăm PepsiCo și să continuăm să aducem opțiuni nutriționale la îndemâna unui număr mai mare de oameni,” spun cei de la Health Warrior. „Cu o misiune împărtășită pentru a ajuta la crearea relațiilor sănătoase dintre oameni și alimente, PepsiCo este partenerul ideal pentru a furniza oferte bogate în nutrienți, pe bază de plante și mai multor consumatori și să accelerăm și mai mult creșterea Health Warrior. Acesta este motivul pentru care am început compania.”

Aceasta este prima investiție a PepsiCo care va prinde rădăcini în The PepsiCo HIVE, o entitate nou-creată în interiorul companiei care se concentrează asupra mărcilor emergente, mai mici.

editare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*