7 martie este Ziua Națională a Vendingului în SUA

7 martie este Ziua Națională a Vendingului în SUA

Cu ocazia primei Zile Naționale a Vendingului, 7 martie, NAMA (Asociația Americană de Vending) încurajează companiile membre să participe la această celebrare.

„Mulțumesc multelor companii membre care celebrează acest moment de referință prin planuri de amploare – de la prețuri promoționale și teste de gust, până la evenimente educaționale în școli și eforturi de responsabilitate socială”, a declarat Roni Moore, Vicepreședinte de PR al NAMA.

„Aceasta este exact ceea ce s-a dorit prin Ziua Națională a Vendingului: oferirea unei oportunități punctuale pentru companiile membre în vederea personalizării unui plan care să funcționeze cel mai bine pentru ele. Este o relație de tip win-win, creșterea gradului de conștientizare și construirea entuziasmului în jurul canalului și al întreprinderilor individuale”, a adăugat aceasta. „Nu uitați să folosiți hashtag-ul – #vendingday – pentru a insufla energie și pentru a „targeta” mai bine postările dumneavoastră pe media de socializare.”

Prima de acest fel, Ziua Națională a Vendingului va recunoaște oamenii care produc, vând, se bucură și iubesc cu mândrie vendingul și produsele pe care le oferă acest canal. De la branduri multinaționale iubite în întreaga lume, până la proprietari de afaceri din mai multe generații, șoferi de autoturisme și angajați din zona de producție a fabricilor, aparatele de vending vin în contact cu viețile oamenilor la scară largă sau restrânsă.

Pentru a marca această zi, NAMA va prezenta industria vending și impactul său economic de aproape 25 de miliarde de dolari. Industria serviciilor de proximitate din SUA este reprezentată în fiecare comunitate din Statele Unite prin aparate de vending tradiționale și micro-piețe – retail nesupravegheat – precum și prin servicii de cafea și alimentație la birou. Industria, care asigură 140.000 de locuri de muncă bine plătite, cu salarii totalizând 7,21 miliarde dolari, plătește taxe în valoare de 3,5 miliarde de dolari la fiecare nivel administrativ. De la producție și până la distribuția de dimensiuni reduse, industria răspunde nevoilor consumatorilor oriunde s-ar afla.

Fondată în 1936, NAMA este asociația care reprezintă industria serviciilor de proximitate din SUA, o industrie de 25 de miliarde de dolari. Cu peste 1.000 de companii membre – inclusiv multe dintre cele mai recunoscute branduri din lume – NAMA oferă servicii de consultanță, educație și cercetare celor care vor să dețină statutul de membru NAMA.

Sursa: vendingmarketwatch.com

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*