Smartbox aduce marketingul în vending prin experiență tactilă

Smartbox aduce marketingul în vending prin experiență tactilă


Smartbox, o nouă instalație de publicitate stradală și de retail, a intrat pe piața din Australia, permițând agențiilor de publicitate să introducă produse în punctul de publicitate.

Smartbox, aparatul de tip vending cu funcționalități specifice rețelelor de socializare, a sosit în Australia. Automatul, dotat cu un ecran digital în locul unei fațade din sticlă, este conceput să îmbunătățească experiența utilizatorilor, dar și să furnizeze companiilor informații despre consumatori.

Marketing în vending prin Smartbox

Conceput de compania australiană SVA Vending care oferă soluții automatizate pentru clienții de retail, automatul este disponibil în două variante. Smartbox este o combinație dintre un aparat de vending și o instalație digitală stradală. Ecranele de mari dimensiuni (55 de inch) și de mici dimensiuni (32 de inch) au fost concepute pentru a se încadra cu ușurință în diferite locații, inclusiv în școli, licee și universități, spitale, fabrici și centre pentru transport.

Smartbox este de părere că utilizarea simțului tactil la punctul de vânzare va consolida încrederea în experiența de cumpărare la nivelul furnizorilor aparatelor landbased.

Punctul de contact al ecranului digitalizat combină samplingul și punctul de vânzare, captarea abundentă de date și funcționalitățile de wifi, transformând totodată experiența consumatorului într-un joc.

Smartbox este de părere că aparatele de vending echipate cu ecrane automate și digitalizate vor readuce la viață piața restaurantelor, care a cunoscut o consolidare la scară largă în decursul ultimilor ani. Fuziunile recente la scară mare dintre Ooh Media și Adshel și APN și JCDecaux au omogenizat, în mod clar, o piață care era neunitară.

„Pentru a elimina scepticismul consumatorilor, agenților de publicitate și al advertiserilor, aducerea mărcilor la îndemână este propunerea de valoare pe care Smartbox o aduce pe piață”, a declarat fondatorul și CEO-ul Smartbox, Navdeep Tuteja.

Tehnologia se bazează pe principiul care spune că interpretarea simțului secvențial din domeniul neuromarketingului, potrivit căruia primul sistem senzorial care se dezvoltă la om – și ultimul pe care acesta îl pierde, după gust, miros, văz și auz – este simțul tactil. Elementul tactil al aparatelor Smartbox contribuie la dezvoltarea unei atmosfere calde, familiare și, cel mai important, de încredere între consumator și marcă.

Smartbox introduce pe piața australiană conceptul de campanii de sampling, individul având posibilitatea să obțină o mostră din produsul promovat prin publicitate de la automatul de vending în care a fost plasat anunțul publicitar. Smartbox se așteaptă ca campaniile de sampling „să depășească abordările convenționale” prin integrarea produselor în mesaje publicitare și captarea datelor consumatorilor.

Pe lângă faptul că este în același timp și un vendomat și o unitate de publicitate stradală, Smartbox are și rolul unui punct de vânzare, de centru wifi și de stație pentru jocuri. Smartbox consideră că kioskurile smart sunt „ultimul răcnet al industriei”, transformând publicitatea într-un mijloc de experimentare, nu doar într-un scop.

Peste 200 de unități Smartbox au fost instalate în vederea operării în cadrul unor campanii, în trenurile din New South Wales și în alte locații din Sydney și Melbourne.

Smartbox și SVA Vending

Smartbox este o filială a SVA Vending și este omniprezentă în săli de sport, în gări, în magazine. Nu se compară cu experiența impersonală pe care o ai cu aparatele de vending obișnuite. Smartbox și-a dat seama că ingredientul lipsă în experiența de marketing a consumatorului era textura.

Din combinarea văzului, auzului și a simțului tactil s-a născut Smartbox, care oferă o experiență unică, neîntreruptă, care pune mărcile la îndemâna oamenilor!

Ce este deosebit la Smartbox:

Încredere prin atingere

Superputerea lui Smartbox este că poate oferi mărcii dumneavoastră siguranța pe care o doresc în prezent clienții de la brandurile pe care le folosesc.

Interfață intuitivă

Smartbox are o interfață hiper-intuitivă. Dacă o vedeți, veți înțelege acest lucru. Dacă o atingeți, o veți iubi!

Sociabilitate

Smartbox a fost conceput cu ingenuitate comunitară, ca să alimenteze conversațiile sociale.

Cum poate o companie să beneficieze de Smartbox?

Nu există costuri inițiale sau plăți ascunse pentru o soluție finită, automatizată și interactivă de retail și publicitate! Prin combinarea elementului vizual, auditiv și tactil, Smartbox își îndeplinește scopul, ceea ce înseamnă că oamenii simt. Textured Advertising™ se vinde către «consumator ca întreg» – minte, inimă … și mâini!

De la punctul de contact și până la punctul de sampling sau la punctul de vânzare, Smartbox oferă o experiență totală, eficientă!

Smartbox poate fi modificat pentru a vinde orice produse – acesta este singurul punct de vânzare capabil să încapă în mediul dorit de client!

Smartbox vă va aduce beneficii nu doar la nivelul veniturilor, ci vă va permite și să le oferiți clienților voștri o experiență de cumpărare neîntreruptă, multisenzorială pe care nu o pot trăi în altă parte!

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*