Aparatele de vending de la Nissin Cup Noodles utilizează Instagram ca monedă

Aparatele de vending de la Nissin Cup Noodles utilizează Instagram ca monedă

Foodbeast, o companie de media digitală a lansat aparatul său de vending acționat prin rețelele de socializare împreună cu producătorul de tăiței instant Nissin Foods USA. Aparatele sunt localizate în centrul Del Amo Fashion Center din Los Angeles, California și în magazinele Premium Outlets din Las Vegas, Nevada.

Denumite Foodbeast #DreamMachines aparatele acceptă postări pe Instagram ca monedă și distribuie premii gratuite în timp real, după ce fanii postează o anumită etichetă de tip hashtag pe profilul lor de socializare. Utilizatorii câștigă cadouri gratuite care sunt distribuite de aparat la doar câteva clipe după postare, inclusiv Cup Noodles (tăiței la cutie), jocuri video și vouchere cadou. Aparatul Dream Machine funcționează prin apăsarea unui buton pentru a primi o etichetă de tip hashtag unică.

Următorul pas este postarea unei fotografii cu aparatul de vending pe Instagram utilizând eticheta respectivă și etichetele @foodbeast și @originalcupnoodles. Pasul final este urmărirea instrucțiunilor de pe ecran pentru a câștiga un premiu gratuit. „Ceea ce a pornit ca o glumă într-o ședință de creare a unei campanii, s-a transformat într-un proiect ce combină dezvoltarea web, fabricarea aparatului, cablarea și socializarea,” a afirmat Directorul general pentru tehnologie și co-fondatorul Foodbeast, Rudy Chaney. „Sperăm ca acest aparat să permită democratizarea experienței de tip influencer pe Instagram.”

Aparatele de vending au fost create utilizând două modele modernizate din anii 1970 cumpărate de pe Craig’s List și un computer Raspberry Pi conectat la internet pe Ebay, instalat în interiorul aparatului, care controlează toate aspectele acestuia. Comercianții au inclus și un sistem de autentificare a sesiunii de etichetare de tip hashtag pentru a verifica postarea și utilizatorul activ. Un motor API al aparatului de vending rotește spiralele și controlează aparatul de vending în mod aleatoriu. Iar un server web acționează seturi multiple de semnal între API Instagram, API aparatului de vending și cloud.

În plus, conectivitatea VPN privată criptează datele pe web, iar interfața personalizată se află deasupra ecranelor pentru instrucțiuni proaspăt montate.

„Știm cât de activi sunt fanii noștri pe rețelele de socializare, iar Dream Machine este o cale nouă, surprinzătoare prin care putem crea o conexiune cu fanii noștri și prin care le putem mulțumi cu premii distractive pentru faptul că au inclus Cup Noodles în conversațiilor lor de pe rețelele de socializare”, a afirmat vicepreședintele pentru marketing al Nissin Foods USA, Jaclyn Park.

Foodbeast.com și platformele sale de socializare asociate au obținut o atenție sporită datorită campaniilor naționale realizate în colaborare cu Taco Bell, Coca-Cola, Hormel și Kellogg’s.

Nissin Food Products Co. Ltd. a fost fondată de către Momofuku Ando în 1958, care a inventat primii tăiței instant din Japonia. În Statele unite, Nissin Foods USA comercializează o varietate de produse, inclusiv Top Ramen și Cup Noodles.

Sursa: vendingtimes.com

editare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*