M&M au lansat de Super Bowl aparatul de vending activat pe bază de twittere

M&M au lansat de Super Bowl aparatul de vending activat pe bază de twittere

După o pauză de trei ani, M&M’s au revenit în forță în acest an în postura de participant cu reclame la Super Bowl, cel mai așteptat și vizionat eveniment sportiv al anului în Statele Unite. M&M’s au realizat o combinație câștigătoare folosind reclamele online și tv împreună cu o campanie generată de logare la Twitter la aparatele de vending M&M’s.

Haideți să vedem care a fost ideea campaniei de marketing și unde și-a găsit locul aparatul de vending în toată această ecuație.

Care a fost brief-ul:

  • Brandul M&M’s, deținut de cei de la Mars, a dezvăluit pe 3 februarie aparatul de vending activat pe bază de twittere destinat participanților la Super Bowl, în Minneapolis, pentru a prezenta reclama specială a brandului cu această ocazie. Mai multe vagoane de metrou din orașul gazdă al celui mai urmărit eveniment sportiv din America a purtat însemnele distinctive ale ambalajelor M&M’s înainte de începerea jocului.
  • Marca de bomboane a lansat și reclama online, cu o durată de 30 de secunde, înainte de a fi difuzată în timpul primului sfert de oră al finalei campionatului de fotbal american. În spotul publicitar creat de cei de la BBDO New York, „bomboanele vorbitoare” M&M’s, Brown și Red se plimbă într-un oraș aglomerat, în timp ce Red își manifestă frustrarea că oamenii încearcă să-l mănânce. El găsește o monedă norocoasă și își pune dorința să devină om. Dorința i se îndeplinește și se transformă în actorul Danny DeVito îmbrăcat sport, cu un tricou roșu cu M&M’s, care se duce de la un trecător la altul întrebându-i „Vrei să mă mănânci?”
  • Săptămâna anterioară, cei de la M&M’s au lansat un teaser de 15 de secunde al spotului Super Bowl, în care DeVito plutește într-o piscină de ciocolată topită. Imaginile video, în care o singură bomboană roșie se ridică la suprafața unei piscine de ciocolată, sunt un indiciu pentru sfârșitul cu care ne-au obișnuit reclamele mărcii. Teaserul s-a difuzat o singură dată în timpul show-ului de dinaintea meciului de Super Bowl.

O privire mai atentă asupra acestei campanii

Experiențele interactive în afara casei, precum aparatul de vending M&M’s activat pe bază de Twitter, a creat o experiență memorabilă ce a încurajat fotografierea și sharing-ul facil pe rețelele sociale, atrăgând în mod semnificativ atenția. În general, aparatele de vending activate pe bază de Twitter funcționează cerând consumatorului să trimită un tweet cu un anumit @ handle și # hashtag. Odată ce ai terminat de dat tweetul, aparatul eliberează un produs. Mai multe branduri obțin succes cu ajutorul marketingului experimental, ca o modalitate de a-și îmbunătăți conținutul de social media câștigat și de a interacționa direct cu consumatorii în viața reală.

Marca de bomboane a lansat o campanie solidă pe mai multe canale, care să însoțească reclama de cumpărare din timpul meciului drept o modalitate de a se conecta cu consumatorii mai tineri prin publicarea teasingului online al reclamei înaintea marelui meci. 

M&M’s a difuzat atât un teaser, cât și reclama completă în mediul online înainte de meci, o mișcare inteligentă prin care a câștigat consumatorii mai tineri, deși brandurile s-au confruntat cu critici anul trecut pentru că și-au lansat reclamele pentru Super Bowl în întregime înainte de difuzarea meciului. Acest lucru i-a determinat pe mulți să adopte o abordare mai cumpătată față de 2018. Potrivit unui studiu realizat de grupul Burson-Marsteller Fan Experience și PBS-ul Grupului WWP, în timp ce unii oameni se bucură să aștepte pentru a vedea reclamele în întregime atunci când rulează în timpul jocului, 72% dintre consumatori declară că intră pe Facebook pentru a vedea clipurile cu reclamele de Super Bowl înainte de joc.

Consumatorii par să se bucure de relaționarea cu brandurile pe rețelele sociale. Studiul a constatat și că, dintre „utilizatorii constanți de social media”, 87% spun că sunt interesați de conținutul social media pe care îl oferă brandurile, alături de reclamele pentru meci. M&M’s a avut și un concurs la începutul lunii februarie, pe lângă eforturile sale înregistrate pentru campania de marketing dedicată Super Bowl, cerând oamenilor să-și împărtășească pe Twitter, Facebook sau Instagram cele mai bune dansuri ale lor din momentul înscrierii unui eseu cu bomboanele M&M’s, folosind hashtagul #MMSuperBowlLIIDanceContest. Adăugarea concursului M&M’s pe rețelele sociale înainte de începerea meciului, dat fiind că dansurile ce urmează înscrierii unui eseu sunt populare printre jucătorii NFL, a fost un lucru foarte bun pentru ei; acesta fiind și mesajul transmis fanilor care împărtășesc propriile instantanee ale bucuriei prin intermediul rețelelor sociale.

Campania M&M’s de la Super Bowl-ul din acest an s-a adresat direct generației Y. Multe branduri apelează la celebrități în reclamele lor pentru Super Bowl ca o modalitate de ajunge la un public mai larg. M&M’s duce acest lucru mai departe și distribuie în reclama sa atât un actor de la Hollywood, cât și o personalitate cunoscută utilizatorilor de YouTube, anume Todrick Hall. Cercetările au arătat că milenialii au, în general, o încredere mai mare în influența social media decât în celebrități.

Iată un exemplu interesant de combinație de marketing care folosește aparatele de vending, Twitter și campaniile online.

Mulțumiri lui marketingdive.com

editare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*