Coca-Cola lansează prima aromă nouă din ultimul deceniu

Coca-Cola lansează prima aromă nouă din ultimul deceniu

Coca-Cola Co. lansează Orange Vanilla Coke – prima inovație a companiei, în materie de aromă, de peste mai bine de un deceniu. Noua aromă vine și în versiunea fără zahăr, Zero Sugar. Vanilla Coke s-a lansat în 2007, iar Cherry Coke este pe piață din anul 1985.

„Am dorit să readucem amintirile pozitive ale zilelor de vară fără griji,” a explicat directorul de marcă al Coca-Cola, Kate Carpenter. „De aceea ne-am orientat către combinația portocală-vanilie – care ne aduce aminte de înghețatele cremoase cu portocale pe care le adoram în copilărie, dar într-o manieră clasică, tipică Coca-Cola.”

Orange Vanilla Coke și Orange Vanilla Coke Zero Sugar vin la cutii de 350 ml și 600 ml. Sticle PET. Înainte de a fi lansată la nivel național în unitățile Freestyle, noua aromă va fi disponibilă exclusiv în restaurantele Wendy’s, în dozatoarele de tip fântână până la terminarea turneului de baschet NCAA March Madness.

Cutiile promoționale de 12 fl.oz. de Orange Vanilla Coke, Orange Vanilla Coke Zero Sugar, Cherry Coke și Cherry Coke Zero Sugar vor fi disponibile pentru o perioadă limitată de timp. Coke Orange Vanilla și Cherry Coke se vor oferi în pachete de câte 6, la jumătate de litru. Compania de băuturi introduce și noi aspecte de grafică pe ambalajele Cherry și Vanilla, astfel încât, în prezent, toate aromele de Coca-Cola împărtășesc același design de ambalaj pentru a promova o gamă de opțiuni.

Separat, compania a actualizat și denumirile Coca-Cola Cherry Zero (acum fiind Coca-Cola Cherry Zero Sugar), Coca-Cola Vanilla Zero (în prezent Coca-Cola Vanilla Zero Sugar) și Caffeine-Free Coke Zero (fără cafeină) (acum fiind Caffeine-Free Coke Zero Sugar) pentru a menține consecvența în procesul de branding Coke Zero Sugar.

Orange Vanilla Coke a fost disponibilă pentru o perioadă de timp limitată în Canada vara trecută și a fost bine primită, ceea ce a inițiat un test de succes în Statele Unite, ducând la lansarea acesteia. Aceasta calcă pe urmele recentei lansări a Diet Coke Blueberry Acai și Strawberry Guava.

Coca-Cola nu s-a bucurat mereu de succes la introducerea unor noi arome. Fanii Coca-Cola s-au revoltat atunci când compania a schimbat rețeta în anul 1985 și a introdus New Coke, ducând la revenirea sa la formula originală. Compania a experimentat cu arome precum Black Cherry Vanilla Coke și Coca-Cola Blak cu aromă de cafea, printre altele.

Sursa: vendingtimes.com

editare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*