Beneficiile Micropiețelor

Beneficiile Micropiețelor

Micropiețele își cresc constant cota de piață în ultimii ani. Probabil că a ajuns trendul cel mai proeminent în cadrul industriei de vending alimentare. Vă invităm să aflați în cele ce urmează care sunt beneficiile micropiețelor în comparație mai ales cu operarea unui aparat de vending simplu.

Micropiețele oferă o gamă mai largă de opțiuni

Micropiețele oferă mult mai multă libertate operatorilor, deoarece pot oferii mai multe articole decât un aparat de vending. Micropiețele implică, de asemenea, cheltuieli de întreținere mai mici decât în cazul aparatelor de vending stradale, iar faptul că se află în medii închise, de asemenea, scade preocupările de securitate privind furtul și vandalismul. Aspectul unei micropiețe poate fi personalizat pentru a se potrivi diferitelor locuri de amplasare și, prin urmare, eficientizează utilizarea spațiului. Pot fi amplasate într-un colț sau pot ocupa o cameră întreagă.

Pentru angajatori, micropiețele oferă posibilitatea disponibilității opțiunilor alimentare mai sănătoase și mai proaspete și schimbă aspectul tradițional al sălilor de relaxare. Angajatorii pot susține mai multe nevoi dietetice și pot fi oferite și produse nealimentare. Acest avantaj salvează angajații de comandarea mâncării de la restaurante și îi scutește pe angajatori de necesitatea de a angaja și personal pentru o cantină. Micropiețele fac ca alimentele calde și proaspete să fie mai accesibile pentru locurile de muncă cu program non-stop.

Micropiețele sporesc satisfacția la locul de muncă

Când angajații văd o micropiață, ei cred că este un beneficiu inovator pus la dispoziție de către angajator, crescând cultura corporatistă. Îmbunătățiți atmosfera la locul de muncă cu o micropiață impresionantă pentru angajați, încărcată cu produsele lor preferate.

Introducerea unei micropiețe demonstrează preocuparea companiilor pentru angajații lor și susțin un echilibru între viața profesională și un mediu productiv. Locurile de muncă ce oferă și micropiețe sunt recunoscute pentru îmbunătățirea satisfacției, iar dispunerea de una atrage angajați de top.

Acest avantaj este favorabil pentru o mulțime de locuri de muncă situate la etaje înalte, unde angajații doresc să își primească rapid mâncarea. Micropiețele sunt soluția ideală pentru astfel de locații deoarece se bazează pe autoservire și plăți fără numerar care accelerează vânzările, oferind clienților o experiență îmbunătățită.

Carduri pentru angajați și acceptarea plății în avans

Un alt factor care face ca micropiețele să fie potrivite pentru multe locuri de muncă este faptul că pot accepta carduri de plată în avans, iar angajații nu trebuie să-și amintească să-și ia portofelul în sala de relaxare pentru a-și cumpăra ceva de ronțăit. Angajaților li se poate acorda un credit preîncărcat pe cardul de angajat sau pe cardurile de plată. Cu o aplicație de plată precum Monyx Wallet, cardurile angajaților pot deveni carduri virtuale, iar aceștia pot efectua plăți prin telefonul mobil. Capacitățile de implicare a consumatorilor sporesc experiența clienților și pot recompensa angajații cu reduceri pentru personal sau cu carduri de fidelitate digitale.

Micropiețele oferă spațiu și timp!

Un beneficiu major al unei micropiețe este oportunitatea de a reproiecta și reamenaja un spațiu care să fie o zonă de relaxare multifuncțională și să fie utilizată ca zonă de întâlnire, de fapt spațiul poate fi folosit în orice scop și mod se dorește. În mod tradițional, un serviciu de cantină ocupă suprafețe mari, care pot fi ușor traduse în costuri neproductive. Aceste suprafețe reprezintă un spațiu care poate fi utilizat pentru activități economice care te ajută să faci ceea ce te pricepi cel mai bine!

Timp. O micropiață permite companiei să ofere non-stop o gamă largă de produse potrivite pentru prânz, mic dejun și cină, deoarece tehnologia funcționează constant, ceea ce conferă o flexibilitate uriașă pentru activitățile economice. Cele mai bune planuri sunt cele care încorporează flexibilitatea. Micropiețele au în vedere acest aspect. Serviciile tradiționale de catering sau de cantină nu o fac!

Impactul operațional minim. Nu este un secret faptul că o cantină tradițională va avea nevoie de un personal de minim 3-5 persoane pentru a facilita acest serviciu. De aici rezultă o serie întreagă de costuri inutile și ineficiente. Aceste costuri cresc nivelul subvențiilor pentru afaceri oferite pentru a asigura rentabilitatea operațiunii pentru ambele părți. Micropiețele folosesc tehnologia pentru a crește productivitatea muncii care să ofere o valoare mai mare, contribuind la creșterea productivității forței de muncă a clienților, prin flexibilitate încorporată.

Micro-piețele oferă operatorilor rezultate financiare mai bune

ROI mai bun și cheltuieli medii mai mari

Micropiețele vând mai multe produse alimentare, ceea ce oferă operatorilor mai multe oportunități de profit.

Micropiețele apar în mai multe locații și sunt profitabile. În prezent, există aproximativ 23.600 de locații în SUA, în creștere cu 6% față de anul precedent. În 2017, acest segment de vending a generat vânzări de aproape 1 miliard de dolari. Până în 2022, se prevede că vor exista 39.000 de de micropiețe în Statele Unite.

Operatorii de vending care au introdus micropiețe au o creștere a veniturilor cu 4% mai mare, obțin un număr de vânzări cu 1,2 mai mare decât un aparat de vending și cu 18% mai multe vizite zilnice. Cei care înlocuiesc un aparat de vending cu o micropiață și-au mărit vânzările în medie cu 80%. Piața de vending pare, de asemenea, să se îndrepte către micropiețe, deoarece numărul de aparate de vending scade, iar creșterea numărului de micropiețe este tot mai rapidă.

editare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*