Vendingul în India, cu potențial uriaș, dar încă departe de obiective

Vendingul în India, cu potențial uriaș, dar încă departe de obiective

Când vine vorba de industria de vending din India, vendomatele se regăsesc, în principal, în birouri, existând un număr de aparate de vending mic comparativ cu mărimea populației.

Cu toate acestea, în ultima perioadă, India a dezvoltat o nouă generație de oameni educată din punct de vedere socio-economic, dinamică, receptivă la globalizare, cu aspirații mărețe și în continuă evoluție. Această generație este cea a milenialilor. În timp ce se bucură de mult mai mult succes decât predecesorii lor, milenialii dispun de orice, mai puțin de timp, deoarece această generație trăiește practic în propriul birou. Sunt nerăbdători și caută satisfacție instantanee.

Prin urmare, această generație caută întotdeauna căi mai simple și mai rapide de a obține ceea ce își dorește. Acesta este motivul pentru care au ales să sară peste tehnologia fizică a secolului 20 și să treacă direct la tehnologia mobilă a secolului 21. Cel mai bun exemplu în acest sens este trecerea completă de la magazine fizice de retail la cumpărături online. Prin intermediul aplicațiilor, noua generație de indieni primește tot ce își dorește chiar la ușa lor.

De fapt, India a depășit SUA, clasându-se ca a doua piață mondială în ceea ce privește numărul de aplicații descărcate -12,1 miliarde, potrivit Forbes. Mai mult, Forbes a mai anunțat că media utilizării datelor mobile per abonat a crescut cu 2500% de la 65 MB pe lună în 2014 la 1,6 GB pe lună în 2017. Specialiștii prognozează că până în 2022, India va avea 37,2 miliarde de descărcări pe an, cu o rată de creștere de 207%, ceea ce face din această țară piața de aplicații cu cea mai rapidă creștere din lume. Succesul aplicațiilor precum Swiggy, Zomato și Flipkart și Amazon este o confirmare a faptului că clientul indian are încredere în plata prin intermediul aplicațiilor online și găsește aceste aplicații mai convenabile decât vizitarea unui magazin de retail sau a unui mall.

Și de aici intervine popularitatea lentă, dar în continuă creștere a automatelor. Amplasate predominant în stațiile de tren, aeroporturi, colegii și alte instituții de învățământ, benzinării, mall-uri, birouri și spitale; acestea oferă o opțiune profitabilă pentru reprezentanții pieței pentru a răspunde eficient unei cereri existențiale.

În general, se preconizează că industria de vending din India va înregistra o creștere consistentă în principal din cauza numărului tot mai mare de tipuri de produse care vor fi vândute prin intermediul vendomatelor în următorii ani. Prin urmare, ziua când vendomatele vor deveni la fel de populare în India, precum sunt ATM-urile astăzi, nu este departe!

Prognoza pentru 2023 pentru piața vendomatelor care oferă mâncare și băuturi în India

Industria de vending operează în principal cu produse precum băuturi calde și reci, gustări și alimente, produse de igienă personală, gadgeturi, jucării, șamd. În India, s-a observat că aparatele de vending au continuat să aibă o prezență nesemnificativă în sectorul cumpărăturilor cu amănuntul; majoritatea acestora operează fiind folosite pentru vânzări în cadrul instituțiilor.

Prin urmare, industria de vending din India are un drum lung de parcurs pentru a înregistra profituri și venituri optime; se estimează că numai atunci când numărul de vendomate din India se va înmulți exponențial anual, industria de vending va arăta o anumită consecvență în creștere.

De exemplu, Autoritatea Aeroporturilor din India a acceptat instalarea de automate de vending în India pentru a oferi servicii consumatorilor. Mai mult, guvernul indian a contribuit, de asemenea, prin instalarea și întreținerea de aparate în orașe metropolitane, cum ar fi Delhi, Mumbai și Bangalore.

Piața de vending a produselor alimentare și băuturilor din India este încă într-o etapă incipientă. Cu toate acestea, creșterea pe această piață va fi determinată de creșterea comerțului în retail organizat în mall-uri și multiplexuri. Vendomatele cu alimente disponibile în India sunt cele cu băuturi reci, cele cu gustări, cele combi și altele. Aproximativ 88% din piață este ocupată de aparatele de vending combi care oferă gustări și băuturi. Cea mai mare pondere de automate de alimente și băuturi provine din sectorul corporativ, în timp ce sectorul sănătății probabil urmează să crească rapid la o rată anuală compusă de creștere (CAGR) de 15% în perioada de prognoză. Investițiile continue în infrastructura publică și creșterea comerțului în retail sunt cele care pot determina cererea de aparate de vending din segmentele utilizatorilor finali.

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*