Generația tânără a consumatorilor de alimente este mult mai receptivă la noile tehnologii alimentare, dezvăluie studiul Ketchum

Generația tânără a consumatorilor de alimente este mult mai receptivă la noile tehnologii alimentare, dezvăluie studiul Ketchum

Generația Z – cea mai tânără generație de cumpărători de alimente – este mai receptivă la tehnologia alimentară decât generațiile mai vechi, potrivit unor noi cercetări elaborate de serviciul de consultanță în comunicarea globală Ketchum. 

De asemenea, cercetarea a arătat că producătorii de produse alimentare, care prezintă consumatorilor tehnologia alimentară pe care o utilizează, au șanse mai mari să atragă clienți, prin evidențierea combinației potrivite de rezultate și beneficii acceptate științific.

Conform studiului Food Tech Consumer Perception, respondenții Generației Z s-au arătat mai deschiși să încerce un aliment produs pe cale tehnologică (77%) și sunt, în mare, mai receptivi la utilizarea tehnologiei în producerea de alimente (71%), decât sunt milenialii (67% dispuși să încerce/ 56% de acord cu procedura), Generația X (58%/51%) și Baby Boomers (58%/58%).

Procentajele mari privind receptivitatea generațiilor Z și Millennial sunt asociate noțiunii de „profeți ai alimentației”, o nouă categorie de influenceri, identificată pentru prima dată de Ketchum, în 2013. În timp ce 27% dintre reprezentanții Generației Z și 29% dintre mileniali se potrivesc profilului acestui grup mic – dar puternic la nivel global, care dorește să influențeze modul în care produsele alimentare sunt realizate, ambalate și vândute – doar 8% dintre Baby Boomers și 15% dintre reprezentanții Generației X pot fi considerați „profeți alimentari”.

Ketchum a utilizat metodologia sa biometrică Unfiltered pentru a testa mai multe videoclipuri despre tehnologia alimentară, cu scopul de a înțelege mai bine cuvintele și imaginile care ajută consumatorii să descopere mai multe despre tehnologia alimentară. Metodologia Unfiltered a măsurat reacțiile fizice, precum expresiile micro faciale, ritmul cardiac și fluctuațiile pielii, urmată de interviuri aprofundate pentru a înțelege dacă și cum i-a ajutat conținutul pe consumatori să obțină informațiile dorite.

“Alimentele pot evoca emoții puternice, astfel încât companiile producătoare de tehnologie alimentară sau de alimente produse utilizând această tehnologie trebuie să înțeleagă cum reacționează consumatorii la mesajele care le sunt transmise, atât la nivel conștient, rațional, cât și la nivel subconștient”, a declarat Bill Zucker, partener și director general Food al Ketchum. “Consumatorii doresc acces la informații inteligibile și transparente, astfel încât să poată lua decizii favorabile lor.”

Kim Essex, partener și director general Food Agriculture & Ingredient al Ketchum, a adăugat: „Înțelegerea corectă a acestui mesaj nu a fost niciodată mai importantă. „Profeții alimentari” sunt deschiși să învețe despre tehnologia alimentară și vor răspândi informația în cercurile lor de cunoștințe, dar sunt, de asemenea, predispuși să respingă o explicație slabă. La cei 20 de ani ai lor, „profeții alimentari” sunt deosebit de puternici, nu numai la nivelul influențării vânzărilor actuale, ci și pentru generațiile viitoare asupra cărora vor avea impact. Receptivitatea acestui grup la tehnologia alimentară indică o oportunitate majoră a comercianților de produse alimentare să își regândească mesajele.”

Ketchum a fost pionier al cercetării inițiale realizate pe „profeții alimentari”, iar în ultimii șase ani a urmărit evoluția acestui grup de influenceri alimentari, care se angajează în conversații și își împărtășesc opiniile despre alimente atât în mediul online, cât și personal, de mai multe ori pe săptămână. Experții alimentari ai Ketchum colaborează cu clienții pentru a-i ajuta să identifice modul corect în care să comunice despre tehnologia lor alimentară, inclusiv conținutul adecvat, platformele pe care să comunice, canalele media plătite și relațiile cu influencerii.

„Studiul nostru biometric a arătat care sunt informațiile a căror lipsă poate favoriza apariția scepticismului, importanța explicării succinte a problemei inițiale și faptul că transparența nu înseamnă întotdeauna prezentarea unui lung șir de argumente”, a spus Zucker. „Ceea ce a reieșit este o hartă personalizabilă, care poate servi ca punct de plecare pentru companiile care creează tehnologii alimentare și ca un instrument de verificare a realității, pentru cei care comercializează deja alimente realizate pe baza acestei tehnologii.”

Despre studiul Food Tech Consumer Perception al Ketchum

Cercetările elaborate de Ketchum au utilizat o serie de surse de date pentru acest studiu. În august 2019, împreună cu YouGov, s-a efectuat un sondaj colectiv online pe 1.232 de subiecți reprezentanți naționali ai Americii, pentru a determina incidența „profeților alimentari”. În octombrie 2018, Ketchum a efectuat o analiză a răspunsului biometric, incluzând frecvența cardiacă, nivelurile de conductanță ale pielii și expresia micro facială, urmată de interviuri amănunțite, pentru a determina reacția la fragmente de conținut. În martie 2018, a fost efectuat un sondaj colectiv online realizat pe 1.119 de reprezentanți naționali ai Americii, pentru a se determina atitudinea față de tehnologia alimentară.

Despre Ketchum

Ketchum este un lider de consultanță în domeniul comunicării globale, cu operațiuni în peste 70 de țări de pe șase continente. Remarcată în ultimii 20 de ani drept Agenție a PRWeek, Ketchum, este câștigătoarea a 105 Cannes Lions și a celei de-a șasea campanii inedite PRWeek în cadrul Premiilor Anului. Ketchum se aliază clienților săi pentru a oferi programare strategică, concretizată în rezultate creative și măsurabile, care pot construi branduri și reputații.

Sursa: prnewswire.com

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*