Amazon ia în considerare datele biometrice ale palmelor pentru plăți touchless efectuate în magazin și folosește Visa pentru a testa terminalele pentru astfel de tranzacții

Amazon ia în considerare datele biometrice ale palmelor pentru plăți touchless efectuate în magazin și folosește Visa pentru a testa terminalele pentru astfel de tranzacții

Amazon lucrează la o modalitate de asociere a informațiilor mâinilor utilizatorilor cu cele ale cardului de credit pentru a permite realizarea plăților la terminalele de casă prin intermediul datelor biometrice ale palmei, relatează Wall Street Journal. Amazon nu a comentat aceste vești, însă zvonurile dezvăluie intenția companiei de a se asocia cu cafenelele și restaurantele fast-food pentru piloți. Conform unui brevet publicat de Oficiul pentru Invenții și Mărci al SUA în decembrie, sistemul de scanare fără atingere al companiei Amazon ar stabili identitatea cumpărătorului prin analizarea caracteristicilor palmelor lui, precum cutele pielii și venele. Terminalele vor fi utilizate pentru cumpărătorii Amazon Go sau Whole Foods.

În septembrie, Amazon a testat recunoașterea biometrică a geometriei mâinilor pentru aparatele de vending amplasate în birourile sale din New York. Deși proiectul este în stadiu incipient, Amazon s-a asociat cu Visa pentru a rula teste de plată pe aceste terminale și se zvonește că discută o colaborare cu Mastercard. JP Morgan Chase, Wells Fargo și Synchrony Financial și-au arătat interesul de a realiza parteneriate cu Amazon pentru acest proiect.

Emitenții și rețelele de carduri au nelămuriri cărora Amazon va trebui să le răspundă, legate în special de respectarea reglementărilor și detectarea fraudei, deoarece consumatorii vor trebui să predea mai multe informații personale. Una dintre implementările posibile prevede inserarea cardurilor de debit sau de credit într-un terminal de către clienți, cărora le vor fi scanate ulterior și mâinile. După aceea, ori de câte ori este necesară o plată, utilizatorii vor trebui doar să pună mâna peste terminal pentru a finaliza tranzacția.

Date precum momentul și locul efectuării cumpărăturilor de către clienți vor fi trimise în cloud-ul Amazon, astfel încât compania tehnologică să poată face legătura cu comportamentul de cumpărare al consumatorilor pe Amazon.com. WSJ prezice că Amazon va utiliza aceste informații pentru a prezice comportamentul clienților și va percepe mai mulți bani agențiilor de publicitate. Amazon a prezentat magazinelor proiectul său privind portofelul digital Amazon Pay, însă acesta nu a fost acceptat pe scară largă, deoarece companiile se temeau că își vor pierde clienții în avantajul Amazon. În mod similar, companiile de plată se tem că întreprinderile tehnologice care intră în industria financiară ar putea să le pună în pericol activitatea pe termen lung.

Pe de altă parte, emitenții de carduri se tem de fraude precum situațiile în care escrocii reușesc să își asocieze mâinile cu carduri de credit furate, care ar fi greu de detectat. Amazon caută metode atât pentru a preveni utilizarea frauduloasă a sistemului, cât și pentru a găsi o modalitate de adăugare și comutare între mai multe conturi asociate acelorași palme.

Sursa: biometricupdate.com

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*