Selecta introduce conceptul inovativ MicroMarkets în Spania prin lansarea FOODIES în Banco Santander din Madrid

Selecta introduce conceptul inovativ MicroMarkets în Spania prin lansarea FOODIES în Banco Santander din Madrid

Selecta, furnizorul lider european de soluții independente de autoservire este încântat să prezinte pe piața din Spania FOODIES, soluția sa numită MicroMarket, dedicată locurilor de muncă. Conceptul a fost lansat în țară odată cu deschiderea a două FOODIES în sediul Banco Santander, din sectorul financiar din Madrid, punând la dispoziția angajaților băncii ofertele sale exclusive și inovatoare de autoservire.

FOODIE’S reprezintă un colț de relaxare dotat cu soluții de autoservire Selecta, care oferă mâncare și băuturi sănătoase și gustoase, chiar la locul de muncă, 24/7. Este conceput pentru a fi integrat într-un mediu de lucru inovator, oferind angajaților o nouă modalitate de a se bucura de pauze energizante pe tot parcursul zilei.

Selecta a conceput FOODIES având în vedere clienții săi. Oferta combină elementele de design interior elegante și tehnologia modernă cu mese și băuturi de calitate, ajutând companiile să își îmbunătățească spațiile de relaxare, contribuind astfel la îmbunătățirea implicării angajaților. “Suntem foarte mândri că Banco Santander a ales soluția noastră independentă de autoservire pentru locul de muncă. Aceasta oferă alternative de reenergizare mai sustenabile și mai sănătoase, asigurând un plus de valoare pentru angajații băncii”, spune Carmen Fernández, Director de Publicitate și Marketing al Selecta Spania.

Obiectivul, în cazul acestui concept Premium, este să asigure o gamă largă de opțiuni mai sănătoase și de durată, în concordanță cu schimbarea tendințelor consumatorilor. „Prin FOODIE’S contribuim la un consum sustenabil, concentrându-ne pe produse mai sănătoase și echilibrate, cu ambalaje ecologice. Monitorizăm constant evoluția obiceiurilor consumatorilor și ne angajăm să oferim cele mai sustenabile produse disponibile pe piață”, explică Pablo Espada, Director de Publicitate al Premium Solutions, Selecta Spania.

Pe lângă Spania, conceptele inovatoare MicroMarket ale Selecta sunt disponibile acum și în Belgia, Germania, Irlanda, Italia, Olanda, Elveția și Marea Britanie. 

Având sediul în Elveția din 1957, Selecta este furnizorul lider european de soluții independente de autoservire, oferind soluții de cafea și produse alimentare accesibile pentru locurile de muncă și spațiile publice. Cu peste 10.000 de angajați și 475.000 de puncte de vânzare cuprinse în 16 țări din Europa, Selecta servește în medie peste 10 milioane de consumatori pe zi.

Sursa: vendingmarketwatch.com

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*