Avantajul folosirii automatelor de vending in contextul pandemic actual

Avantajul folosirii automatelor de vending in contextul pandemic actual

Situatia actuala ne-a schimbat total modul de trai, viata nu mai este asa cum era in urma cu 1 an, prioritatile s-au schimbat, modul in care facem cumparaturi este altul! Folosirea automatelor de vending in contextul actual ar trebui sa fie mai mare.

Motivele pentru care aparatele de vending ar trebui sa fie mai intens folosite de catre marea masa a populatiei sunt simple si usor de inteles. Fie ca vorbim de proximitate, de preventie impotriva infectarii, usurinta folosirii, evitarea aglomeratiei si altele, toate sunt motive intemeiate care ne fac sa apelam la automatele de vending.

  • Proximitate – unul dintre principalele atuu-uri ale unui aparat de vending il constituie locatia in care acesta se gaseste. Usor de transportat, robuste si usor de instalat, automatele de vending pot fi amplasate in imediata sau chiar in incinta marilor aglomerari rezidentiale. Clientul final nu mai trebuie sa faca un drum costisitor care sa ii consume si timp pentru a isi face cumparaturile zilnice. Acest lucru se poate face foarte usor accesand o micro-piata compusa din mai multe aparate de vending, fiecare dintre acestea putand oferii clientului posibilitatea de a isi alege produsele dorite. Fie ca vorbim de bauturi calde/reci, pana la produse sanatoase cum ar fi salatele sau chiar produse semipreparate.
  • Produse mai ieftine desigur poate parea o blasfemie pentru multi operatori, dar daca avem un business plan pe o perioada lunga de timp care sa includa eficientizarea costurilor si un bun management atunci acest lucru este posibil. Trebuie luat in calcul ca persoanele care deservesc o zona in care sunt amplasate automatele de vending nu sunt atat de multe (nu atat de multe ca la un supermarket), investitia este civilizata si o contractare pe o perioada mai mare a produselor achizitionate de la producatori poate duce la un pret decent pentru conumatorul final.
  • Preventia impotriva infectarii – suntem cu toti constienti de faptul ca orice “vizita” la un supermarket sau la un magazin conventional ne creste exponential sansele de a ne infecta (in cazul in care nu am facut-o deja) cu Covid 19. Ei bine folosind un aparat de vending posibilitatea infectarii scade drastic. Motivele sunt simple – Nu mai este nvoie sa parcurgem o distanta considerabila pe strada sau prin mijloacele de transport in comun pentru a ajunge la magazinul dorit. Nu mai intram in contact direct sau indirect cu persoane posibil infectate. Timpul petrecut la cumparaturi scade foarte mult in cazul in care folosim un automate de vending, etc.
  • Usurinta in folosire a unuia sau mai multor aparate de vending. Dezvoltarea tehnologica la care s-a ajuns in ultima vreme in industri de vending a crescut masiv, fie ca vorbim de modalitati de plata (cashless, contactless, prin intermediul diverselor aplicatii, etc) sau modalitati de manipulare a produselor achizitionate de client de la aparatele de vending, fac din aparatele de vending modalitati tot mai sigure in ceea ce priveste preventia raspandirii Covid 19.
  • Diversitatea produselor vandute prin intermediul automatelor, face ca acestea sa devina tot mai atractive pentru cumparatori. Asa cum spuneam mai sus si in multe alte articole anterioare, produsele pe care industria de vending le pune la dispozitia eventualilor clienti este foarte mare putand, de multe ori sa suplineasca foarte usor marile lanturi de magazine.

Desigur pentru ca eventualii clienti sa aiba incredere in aparatele de vending sau micro piete, operatorii trebuie sa indeplineasca o serie de conditii (de bun simt).

  • vanzarea produselor de calitate
  • igienizarea / dezinfectarea aparatelor conform normelor in vigoare
  • updatarea tehnologica a aparatelor
  • informarea clientului cu privire la produsele puse spre vanzare
  • servisarea aparatelor la timp pentru a nu fi perturbat fluxul de vanzare a produselor
  • vanzarea unei palete cat mai largi de produse, chiar daca fac parte din aceiasi gama dar de la producatori diferiti (ex: Coca Cola / Pepsi)
  • controlul termenelor de valabilitate a produselor si inlocuirea acestor cu promptitudine in situatia in care este necesar.
  • punerea la dispozitia clientului unui numar de telefon pentru eventuale reclamatii, etc.

Vending Inside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*