Nestle Professional, cu colaborarea agenției digitale Just Peel, au anunțat la începutul lunii aprilie lansarea promoției Lucky Cup destinată industriei de vending. Toate paharele din hârtie Accolade sau Gold Blend...

Nestle anunță lansarea promoției Lucky Cup

Nestle Professional, cu colaborarea agenției digitale Just Peel, au anunțat la începutul lunii aprilie lansarea promoției Lucky Cup destinată industriei de vending. Toate paharele din hârtie Accolade sau Gold Blend vor fi prevăzute cu un cod QR printat, pe care consumatorii îl pot scana în mod gratuit cu ajutorul smartphone-ului personal.

În timpul promoției de șase săptămâni, clienții participă la un concurs cu jetoane răzuibile, pentru a afla dacă sunt câștigătorii unor vouchere pentru manichiură și pedichiură, înot sau plimbări cu sania ori dacă au șanse la marele premiu. Jackpotul constă într-o vacanță în valoare de 2.500 de lire sterline, care include bilete de avion de 1.500 de lire și 1.000 de lire bani de cheltuială.

Aceasta este doar o modalitate prin care echipa de vending Nestle Professional lucrează în vederea promovării cunoscutelor branduri Nescafe.