Există mii de companii private în România care folosesc serviciile de vending și nu știu că fac asta. Lipsa de informare a acestora a fost și este aproape perpetuă, dar...

BENEFICIILE VENDINGULUI LA COMPANIILE PRIVATE

Există mii de companii private în România care folosesc serviciile de vending și nu știu că fac asta. Lipsa de informare a acestora a fost și este aproape perpetuă, dar cu toatea astea ele au beneficii după urma vendingului. În primul rând, toate aceste companii au o mulțime de angajați care uzitează diverse forme de vending, fie că vorbim de automatele de vending de băuturi calde (cafea, ciocolată, caco caldă, etc.), băuturi reci (răcoritoare, apă plată și minerală, băuturi energizante, etc.), aparatele de snacksuri (sandvișuri, batoane ciocolată, croissante, etc.). Apoi avem aparatele de vending de mâncare caldă (hot-dog, pizza, etc.), toate acestea oferă angajatului o pauză de masă sau pur și simplu o pauză de lucru în care acesta beneficiază de vending. Atât pentru firme, cât și pentru oameni timpul înseamnă bani. Vendingul este un lucru extraordinar, pentru că oamenii pot în cele câteva minute de pauză să ia prânzul, fără să irosească timp preţios.
Accesul în clădirea firmei se realizează de multe ori printr-un sistem de ticketing sau carduri de acces care ușurează deplasarea, dar oferă și un control asupra securității vizitelor în cadrul firmei. De cele mai multe ori clădirile de birouri au accesul autovehiculelor bazat pe sisteme parking bine puse la punct care oferă accesul automat fără vreo interferență umană.
O serie de companii private au flote de mașini care au nevoie să fie manageriate ușor, la costuri reduse și în timp real. Printr-un serviciu de telemetrie beneficiază de aplicații ce rulează pe PDA sau pe server și rulează diverse softuri pentru citirea datelor prin care afli în orice moment dorești unde se află mașinile și rutele acestora, informații despre administrarea stocurilor de marfă, gestiunea facturilor și a documentelor de transport, managementul livrărilor, samd.
Iată că angajatul companiilor private din România poate folosi, să zicem, sistemul de transport în comun unde acesta beneficiază de o gamă variată de modalități de achiziție bilet și plată a călătoriei de la “portofelul electronic” până la plata cu telefonul mobil a biletului.
Compania îl trimite pe salariat în delegație în străinătate, astfel că Aeroportul Internațional Otopeni oferă servicii de self-checkin prin care îi este grăbită îmbarcarea către cursa ce urmează să-l ducă la destinație.
Aparatele de self-payment oferă o varietate de servicii financiare de plată sau de tranzacții financiare atât pentru companie direct, dar și pentru angajații acesteia, scutind eforturi, energii și timp.
Serviciile de self-banking din această țară pot răspunde exigențelor oricărei firme și a angajaților acesteia, oferind servicii bancare diverse prin care timpul de reacție al automatelor micșorează timpul petrecut la eventuale cozi și evitarea de timp pierdut.
Folosirea serviciilor vending înseamnă de cele mai multe ori și o trecere a tranzacțiilor în zona legală, corectă, fiscalizată a lucrurilor pentru că mașina nu știe să înșele, să ia bacșiș sau „atenții”.
Pe de altă parte vendingul este un serviciu full time, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Nu i-a pauză sau concediu, cel mult își ia timp pentru o revizie programată și este mereu disponibil să-ți răspundă la comenzi fără să comenteze sau să-ți zică că programul s-a încheiat. Într-o lume a businessului aflată sub dictatura timpului, serviciile de vending satisfac o nevoie foarte importantă – aceea a servirii instante.
În plus, beneficiezi de mobilitate, e mereu în drumul tău. Nu ești ca la ghișeu.