Text: Vendy European Vending Association a decis să realizeze o colaborare cu revista noastră pe termen lung, asta și ca o recunoaștere a contribuției revistei noastre adus fenomenului vending din...

VENDING, PUR ȘI SIMPLU

Text: Vendy

European Vending Association a decis să realizeze o colaborare cu revista noastră pe termen lung, asta și ca o recunoaștere a contribuției revistei noastre adus fenomenului vending din România.

În Vending Inside 9, Ciprian Iacob – Director General Select Vending Systems ne oferă în al său cover story o idee despre conceptul vending pe care-l urmează în businessul pe care-l administrează.

Am tot vorbit despre automatele de vending pe diverse subiecte, dar nu am apucat să relatăm nimic despre cum sunt construite mașinile de vending, care sunt materiile prime folosite, cum se proiectează, care este procesul de fabricație și cum se realizează controlul calității. Toate acestea le veți afla din materialul „Cum sunt construite mașinile de vending”.
„Importanța apei în vending” este unul din materialele de referință ale acestei ediții. Cu toții știm că industria noastră de vending suferă la capitolul utilizării unei surse bune de apă la realizarea băuturilor calde din automatul de vending. Pe unii îi preocupă subiectul, pe alții mai puțin. Noi vă oferim un material asupra căruia să reflectați puțin.

Vending Inside vă oferă în această ediție un interviu în exclusivitate cu Răzvan Coșa, Away From Home (AFH) Director la Strauss România, omul ce răspunde de destinele vendingului la unul dintre principalii lideri de pe piața românească. Veți afla care sunt principalele atuuri ale companiei, care este profilul clientului Strauss, care au fost realizările și care ar fi principalele probleme cu care se confruntă piața la ora actuală.
Serialele consacrate: Povestea Cafelei, Evaluarea Cafelei, Târguri și Expoziții în vendingul internațional, Știri din vending și episodul 3 dedicat vendingului japonez își urmează cursul lor firesc.
Pentru unii un accesoriu, pentru alții un element vital de utilitate și de prezentare, paharului i se va acorda importanța pe care o merită în articolul “Paharul și Vendingul”. De aceea, în această ediție încercăm să aprofundăm subiectul cu Elvis Hirsali (Emedez Trading), Mirel Fleancu (Flego Com) și Cristina Clipotă (Forty Vending).
Privind peste hotare s-ar putea să vi se pară interesant articolul “Tendințe de la ei pentru vendingul de la noi” unde vă prezentăm câteva trenduri internaționale ce ar putea fi de urmat și de către piața noastră de vending.
Deci, ce s-o mai lungim, restul descoperiți-l și singuri!