Cafection Inc. cu sediul în orașul Quebec, lansează ceea ce probabil este primul ecran digital conectat la internet care face cafea, numit Innovation Series.
Nu cred că Starbucks sau Tim Horton tremură în cizme pentru acest nou gadget tehnic, dar compania poziţionează produsul pentru noul birou interactiv. Aparatele de cafea de înaltă tehnologie vin cu capacităţi de gestionare la distanţă, care includ mesaje personalizabile, iar acestea produc numai deşeuri biodegradabile.
De asemenea, din pachetul de la Cafection fac parte și dozatoarele automate de cafea conectate la internet: Cafection Innovation Series Total 1 și Total Lite bobul din cana producătorilor de cafea. Aceasta nouă tehnologie, îmbunătăţeşte experienţa producerii de cafea cu automate pentru ca iubitorii de cafea să se poată bucura acum, de un conţinut interactiv personalizat, în timp ce băutură lor fierbinte este pregătită, a declarat compania. Cafection, a dezvoltat, de asemenea, un model de afaceri pentru rețeaua sa de dealeri din Canada. The Innovation Series împreună cu software-ul de administrare de la distanţă au fost concepute pentru a creşte marja netă a operatorilor cu cel puțin 66 % şi pentru reducerea costurilor de întreţinere şi service cu 60 %. Acum, acesta este profitul la care furnizorii de soluţii în spaţiul IT, pot doar să viseze.
Dar, Cafection are de spus și o poveste ecologică. Total 1 şi Total Lite contribuie la eforturile globale de durabilitate pentru că utilizează numai materiale biodegradabile. Cafection consideră că întreaga sa linie producătoare de cafea ajută organizaţiile să își atingă obiectivele de dezvoltare durabilă prin reducerea în mod eficient a deşeurilor produse în prezent prin consumul de cafea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*