Această ediție de Vending Inside nu este doar una aniversară, căci încheiem 2 ani de existență editorială, ci și una în care dacă privim retrospectiv la ceea ce făceam prin...

Vending Inside 2.0

Această ediție de Vending Inside nu este doar una aniversară, căci încheiem 2 ani de existență editorială, ci și una în care dacă privim retrospectiv la ceea ce făceam prin 2011 putem spune că ne aflăm într-o creștere continuă și direcția pe care ne aflăm este cea bună.
În cele peste 750 de pagini de conținut bogat și, în același timp, divers ce vi l-a oferit revista noastră în perioada 2011-2012 veți regăsi o mulțime de articole interesante, altele intrigante sau care poate v-au făcut să vă puneți întrebări, interviuri cu personalități din industria noastră – și nu vreau să ratez ocazia prin care să vă reamintesc că directorul general al European Vending Association (EVA), Catherine Piana, a oferit un interviu în exclusivitate pentru piața de vending din România prin intermediul nostru în ediția cu numărul 8.
Apoi menționez că Vending Inside este membru fondator al Patronatului Român al Industriei de Vending (PRIV), susținând ori de câte ori a fost nevoie acțiunile acestuia.
Din paginile noastre ați aflat ce crede piața despre „Fenomenul Gri din Vendingul Românesc” sau ce pretenții are Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) de la operatorii de vending.
Tot de la noi ați aflat poveștile de succes ale unor oameni și firme ce activează pe piața de vending de la noi și care au vrut să vi le împărtășească și vouă pentru a vă oferii curajul de a merge mai departe în acest business dificil.
Articole ca „Paharul și Vendingul” sau „Importanța Apei în Vending” sunt doar câteva dintre cele care v-au oferit experiențe noi sau informații noi, pe care poate pe unele le știați, dar pe altele nu, iar noi am fost și suntem aici ca să vă ajutăm să le obțineți sau să le aprofundați mai bine.
Seria de articole dedicate „Beneficiilor Vendingului” în care v-am prezentat eforturile companiilor ING, RATB și METROREX, Aeroportul Otopeni și CFR Călători de a oferi servicii de calitate printr-un vending performant, îl considerăm un alt demers încununat cu succes inițiat de revista noastră.
Sperăm că ceea ce facem este apreciat și considerat util pentru industria de vending din România, și vă asigurăm că eforturile noastre de a prezenta acest domeniu din perspectivă proactivă și de suport informațional și de lobby vor continua și pe viitor.
Nu vreau să închei această epistolă fără să nu mulțumim tuturor partenerilor și colaboratorilor noștri care fără aportul și sprijinul lor nu am fi ajuns până aici.
Ce ne va oferii viitorul vom vedea, dar sper că va fi unul care să includă în continuare Vending Inside, pentru că în decursul scurtei sale istorii de 2 ani revista noastră a acționat și a demonstrat că se poate face jurnalism profesionist de nișă fără compromisuri și cu beneficii oferite tuturor.