Pentru industria de vending și cea a divertismentului, de cele mai multe ori, nici o veste nu este bună atunci când vine vorba de politica de comerţ a Chinei. În...

Politica de comerț a Chinei în 2013

Pentru industria de vending și cea a divertismentului, de cele mai multe ori, nici o veste nu este bună atunci când vine vorba de politica de comerţ a Chinei. În ciuda creşterii presiunii internaţionale, inclusiv din partea SUA, autorităţile chineze nu au semnalat nici o schimbare imediată în politicile de monedă sau de comerţ.

În abordarea problemelor monedei, una deosebit de sensibilă pentru China, Zhou Xiaochuan, guvernatorul băncii centrale a spus, “În 2013, vom continua să implementăm politica monetară prudentă şi să întemeiem politici mai preventive, orientate şi flexibile.”

Comentariul lui Zhou, care a fost urmat de comentarii similare ale Preşedintelui demisionar, Hu Jintao, care a promis că modelul de reformei de creştere economică a Chinei este o temă crucială a acestui an.

Pentru operatorii şi furnizorii vrac şi en-gros, politicile de monedă ale Chinei sunt un punct de maximă atenţie. Chiar şi cele mai mici creşteri ale valorii yuan- ului chinez poate provoca preţul mărfurilor să crească, inclusiv  cel al mărfurilor de capsulă si al jucăriilor de pluș.