Starbucks va începe să vândă 280 de combinaţii de băuturi de la latte-uri până la diverse sortimente de cappuccino spumos prin aparatele de vending din Marea Britanie. Primele patru aparate vor apărea săptămâna viitoare în supermarketul Sainsbury, după care vor urma mii de alte aparate ce vor plasate în staţiile de benzină, birouri şi aeroporturi. În mod tradiţional, cafenele precum Starbucks s-au promovat mult pe ideea că ele prepară pentru clienţii lor cafea proaspătă, cu ajutorul unor barmani experți în măcinare, în folosirea aburui şi a spumei.

Astfel că poate fi destul de dificil pentru companie să își convingă clienţii că se poate livra ceva cu un gust echivalent doar prin simpla apăsare a unui buton aflat pe un aparat de vending. Cu toate acestea, Starbucks a spus vor oferi boabe de cafea Fairtrade Espresso 100 la sută, care sunt măcinate proaspăt pentru fiecare băutură. În acelaşi timp, laptele proaspat va fi aburit individual, iar clienţii vor putea alege din 280 de combinaţii posibile de băuturi.

Băuturile conținute de aparatul de vending vor costa 2,10 £ pentru o porție ‘Tall’, ceea ce este cu 5p mai puțin decât preţul din cafenea. ‘Grande’-ul care este mai mare va costa 2,40 £ și astfel clienții vor economisi 10p. Toate produsele adiționale precum shot-urile de cafea sau siropurile vor fi oferite gratuit la aparat, comparativ cu costul lor normal de 35 p.

Starbucks lucrează de asemenea și la deschiderea a 200 de magazine noi, de tip drive-thru, creând astfel până la sfârşitul anului 2016, 5.000 de locuri de muncă. Aceste operațiuni vor extinde tentacolele gigantului american de cafenele, care deține peste 740 de puncte de desfacere în această ţară.

Starbucks is to start selling 280 drink combinations from lattes to frothy cappuccinos from vending machines in UK. The first four will appear in Sainsbury’s supermarkets next week with thousands more to follow in petrol stations, offices and airports. Traditionally, coffee shops like Starbucks have made much of the theatre of producing fresh coffee for customers, with trained barista expertly managing the grinding, steaming and frothing.

It may well be difficult for the company to convince customers that it can deliver something with an equivalent taste by simply pressing a button on a vending machine. However, Starbucks said the machines will offer 100per cent Fairtrade Espresso coffee beans which are ground freshly for each drink. At the same time, fresh milk will be individually steamed and customers will be able to choose from 280 possible drink combinations.

The vending machine drinks will cost £2.10 for a ‘Tall’ serving, which is a saving of 5p on the coffee shop price. The larger ‘Grande’ is £2.40, which is a saving of 10p. Any frills, such as extra shots of coffee or syrups will be free from the machine, versus a normal charge of 35p.

As well as the new vending machines, Starbucks is in the throes of opening 200 new drive-thru stores, creating 5,000 jobs, by the end of 2016. The moves will spread the tentacles of the US coffee shop giant beyond the more than 740 outlets the company already has in this country.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*