Cu doamna Livia Popescu am vorbit în interviul ce vă îndemnăm să îl citiţi despre principalele produse care vor fi prezentate de Rolim Sat Vending la Vending Expo România, despre priorităţile pe care le are compania în 2013 şi atuurile acesteia în comparaţie cu concurenţa.

Care sunt noutăţile cu care vine Rolim Sat Vending la expoziţia de vending, Vending Expo România, din mai?

În ceea ce priveşte standul Satro şi produsele Satro putem vorbi de noi sortimente de lapte ce vor fi prezentate. De asemenea, lipit de stand-ul Satro vom avea şi firma Enko, din Bulgaria, al căror unic distribuitor suntem în România şi care vor fi prezenţi la târg cu diverse sortimente de cafea sub brandul Baristo. Cei de la Enko vor prezenta aşa cum am spus, mai multe sortimente de cafea care au adresabilitate atât către industria de vending cât şi pentru bar.

Care sunt priorităţile pe care vă focusaţi în acest an pe zona de vending?

Ne dorim ca în acest an să îi convingem pe clienţi că produsele de calitate sunt cel mai bine de folosit. Produsele Satro sunt unele de foarte bună calitate şi prin urmare ne dorim să avem cât mai mulţi operatori care să folosească aceste produse de top. Datorită ajutorului pe care îl primim de la partenerii noştri, reuşim să îi convingem pe clienţi că folosind produse bune din punct de vedere calitativ, nu se cheltuieşte neapărat mai mult deoarece porţiile şi dozajul folosit este mai mic rezultând astfel obţinerea unei calităţi superioare fără a se cheltui bani mai mulţi.

Care credeţi că sunt necesităţile pieţei de vending din acest an pe segmentul dumneavoastră de piaţă şi cum intenţionaţi să le satisfaceţi?

Conform observaţiilor noastre, în primul rând, credem că este o mare presiune pe preţ. Noi încercăm să obţinem cele mai bune produse din punct de vedere calitate-preţ şi astfel să oferim clienţilor un produs de care să fie mulţumiţi.

Piaţa de vending a devenit din ce în ce mai concurenţială în ultima vreme, care sunt atuurile pe care consideraţi că le aveţi în raport cu ceilalţi furnizori?

Calitatea este unul dintre atuurile noastre, firma Satro cu experienţa de 75 de ani pe care o are în spate este parte din marele concern FrieslandCampina, care este numărul unu în procesarea laptelui în lume. Raportul preţ-calitate al produselor noastre este, de asemenea, un atuu al Rolim şi desigur faptul că directorul de vending de la Satro este foarte interesat de piaţa românească, el ajutându-ne foarte mult în toate demersurile noastre.

Credeţi că piaţa de vending din România se îndreaptă către o direcţie bună?

Piaţa de vending este strict legată de situaţia economică românească, astfel că şi vendingul merge în aceeași direcţie cu aceasta, suntem legaţi de consum şi în situaţia în care acesta va continua să existe atunci şi noi vom continua să existăm ca şi industrie. Desigur, vom încerca să avem grijă la raportul preţ-calitate şi să accesăm nişe pe care până acum le-am omis.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*