2013 a fost un an plin pentru NESTLE Professional, care a sărbătorit 75 de ani de la lansarea lui Nescafe, dar a înregistrat și lansări de succes de noi soluții...

Ovidiu Tunaru, Country Business Manager Nestle Professional: „REGLEMENTARE este cuvântul cheie pentru ca piața de vending din România să crească.”

2013 a fost un an plin pentru NESTLE Professional, care a sărbătorit 75 de ani de la lansarea lui Nescafe, dar a înregistrat și lansări de succes de noi soluții de băuturi calde din portofoliul Nestle Professional, respectiv un nou blend de cafea din gama NESCAFE Alegria, dar și noua generație de automate cu touchscreen. Acest interviu de cover story vine firesc ca o analiză de sfârșit de an 2013, cu tot cu reușitele de pe piață, nemulțumirile legate de mediul de afaceri din industria vendingului, dar și cu așteptările din 2014 pentru ca piața noastră de vending să capete un trend crescător. Veți afla mai multe despre toate aceste lucruri dacă urmăriți interviul realizat cu domnul Ovidiu Tunaru, Country Business Manager Nestle Professional.

Cum a fost anul 2013 pentru afacerea dumneavoastră?

2013 a fost un an dificil dar cred că aceasta este noua realitate din mediul de business, realitate pe care trebuie să o acceptăm și la care trebuie să ne adaptăm. Din punct de vedere al rezultatelor, pentru NESTLE Professional acest an este unul bun având în vedere evoluția business-ului corelată cu obiectivele propuse.

Care au fost cele mai mari reușite/împliniri?

Proiectele pe care ni le-am propus pentru acest an ne-au ajutat să menținem business-ul pe un trend pozitiv și implict să ne atingem obiectivele propuse. Menționez în acest sens, lansările care au vizat soluțiile de băuturi calde din portofoliul Nestle Professional, respectiv un nou blend de cafea din gama NESCAFE Alegria, dar și noua generație de automate cu touchscreen.

Care sunt cele mai mari nemulțumiri pe care le aveți legat de mediul de afaceri din industria vendingului?

Important pentru industria de veding din România este să construim pe acele direcții care pot aduce valoare adăugată acestui segment de business. În acest sens, cred că o inițiativă importantă o reprezintă reglementarea industriei în vederea asigurării unui climat concurențial loial, climat care poate conduce la îmbunătățirea serviciilor și produselor oferite clienților și consumatorilor.

Ce așteptări aveți de la 2014 privitor la industria de vending din țara noastră?

Ne dorim ca piața să crească, să se maturizeze și așa cum am menționat anterior – să se demareze procesul de reglementare a acesteia. Astfel, principalele companii care activează în acest segment de business vor avea justificarea investițiilor pentru creșterea nivelului de servicii și produse oferite clienților și consumatorilor. Pentru Nestle Professional ne dorim un an cel puțin la fel de bun ca 2013, planurile creionate dându-ne speranță că vom atinge acest obiectiv.

Ce lucruri/acțiuni ar trebui să se întreprindă (concret) și de către cine, pentru ca piața noastră de vending să capete un trend crescător?

Reglementare. Acesta este cuvântul cheie pentru ca piața de vending din România să crească. Numai așa putem atrage noi investiții care să susțină această creștere.