La Adunarea Generală Anuală a lui European Vending Association a avut loc un workshop de după-amiază care a inclus o serie de mese rotunde diferite, despre problemele relevante din vending....

Workshop-ul de la Adunarea Generală Anuală EVA “Comunicați mai mult cu privire la Industria voastră”

La Adunarea Generală Anuală a lui European Vending Association a avut loc un workshop de după-amiază care a inclus o serie de mese rotunde diferite, despre problemele relevante din vending. Acest lucru le-a oferit membrilor Asociaţiei Europene de Vending oportunitatea de a discuta anumite idei care ar putea aduce beneficii industriei. Fiecare masă a avut un moderator care la sfârşit a furnizat un rezumat al discuțiilor purtate la masa respectivă.

 Vă prezentăm rezumatul mesei a cărui moderator a fost Catherine Piana. Ea le-a adresat participanţilor o serie de întrebări pentru a încadra discuţiile purtate la masă în conceptul "Comunicați mai mult cu privire la Industria voastră". Sperăm că vi se va părea interesant, deoarece oferă sugestii şi idei despre modul în care industria ar putea să își îmbunătăţească partea de comunicare. 

Rezumat Masa 2: “Comunicați mai mult cu privire la Industria voastră”

Președinte/Moderator: Catherine Piana, Director General EVA

Care sunt aşteptările noastre în comunicare?

În primul rând, este important ca industria să cunoască şi să înţeleagă care este poziţia curentă din punct de vedere al percepţia clientului şi aşteptările industriei de vending şi a automatelor de vending. Numai prin înţelegerea percepţiilor consumatorilor putem dezvolta un mesaj clar şi concis pe care să îl direcţionăm către persoanele potrivite.

Despre ce ar trebui să comunicăm?

EVA ar trebui să comunice despre faptul că tehnologia care este utilizată în aparatele de vending este de ultimă oră şi de o calitate extrem de ridicată. Și este posibil ca acest lucru să nu fie înţeles de către consumatori. Trebuie să comunicăm continuu faptul că produsul final care ajunge la consumator prin intermediul unui aparat de vending este de o foarte bună calitate. Desigur, este important ca industria să continue să livreze şi să menţină această înaltă calitate în mod constant.

Catherine Piana a declarat că atât o frază utilă pentru EVA cât şi un mesaj pentru consumatori este: “Vendingul nu este limitat decât de imaginația ta”. Cu alte cuvinte, aparatele de vending pot avea o gamă largă de utilizări. Membrii EVA ar trebui să comunice despre punctele forte ale acesteia, cum ar fi aspectele ecologice ale vendingului. Acest lucru ar putea probabil să deschidă uşi în vederea unor colaborări şi întâlniri cu grupurile de mediu, ceea ce nu ar putea decât să îmbunătăţească percepţia asupra aparatelor de vending.

Cu cine ar trebui să comunicăm?

A existat o percepţie generală printre participanţi, și anume aceea că EVA a comunicat bine pe plan intern, mai exact cu membrii, dar că pe plan extern ar exista loc pentru îmbunătăţiri. Participanţii au simţit că EVA ar trebui să comunice mai mult cu consumatorii, de exemplu, cu managerii de facilități, cu guvernul, mass-media şi non utilizatori.

Care ar trebui să fie valorile acestui ‘brand’?

Una dintre discuţiile de la masă s-a concentrat pe valorile industriei de vending. Care sunt sau care ar trebui să fie acestea? Participanţii au fost de părere că fiabilitatea, calitatea şi siguranţa aparatelor de vending trebuie să fie valori puternice, alături de evoluţia, inovarea şi aplicabilitatea vendingului. Caracterul convenabil este astfel inclus (deschis 24/7), cât şi disponibilitatea şi gama largă de produse.

Catherine Piana a explicat că participanţii au fost de părere că vendingul ar trebui să devină interesant și la modă, iar cel mai bun mod de a face acest lucru ar fi prin exploatarea canalelor de mass-media socială, aceasta fiind o metodă foarte avantajoasă din punct de vedere al costului, de a crea un “buzz” online.

Care sunt particularitățile de bază ale industriei?

Participanţii au discutat despre două particularități principale care nu sunt neapărat foarte cunoscute publicului. Acestea sunt expertiza ingredientelor şi tehnologia implicată. O altă particularitate discutată a fost capacitatea de a ajunge la oameni şi domenii noi, şi că aceşti oameni noi şi cei care operează aparatele pot deveni apoi ambasadori ai industriei pentru consumatorul final.

Care sunt punctele forte și resursele care ne fac unici?

Participanţii au stabilit că abilitatea de a ajunge la milioane de consumatori şi posibilitatea de a stabili o comunicare în 2 direcții, între consumator şi aparatul de vending, sunt principalele puncte forte de comunicare.

Care ar trebui să fie potențialul nostru principal de creştere în comunicare?

Participanţii au considerat că implicarea “brandurilor mari” în EVA are o importanţă crucială pentru creşterea în comunicare şi pentru a ajunge la un public mai larg, deoarece brandurile mari atrag o anumită fidelitate, care ar oferi oportunităţi pentru alţi membri.

A fost de asemenea sugerat că s-ar putea stabili un certificat de calitate sau de brand, iar acest lucru le-ar indica imediat consumatorilor calitatea înaltă a produsului pe care îl cumpără.

O ultimă sugestie a fost aceea de a comunica recomandările unui public mai larg.

Catherine Piana a încheiat relatând că tot ceea ce au spus participanţii ar trebui să fie cuprins în cuvinte care să cristalizeze comunicarea pe viitor. Acestea au fost:

· Agresiv;

· Coeziune;

· Calitate;

· La Modă;

· Personalizare;

· Fiabilitate;

· Audiență mai largă;

și

· Divertisment.