Doamna Livia Popescu, directorul general Rolim Sat Vending, a apelat la revista noastră pentru a anunța noutățile ce vin din partea companiei sale pentru sfârșitul acesta de an. Ce noutăţi...

ALEGEȚI CALITATEA SATRO PRIN ROLIM SAT VENDING

Doamna Livia Popescu, directorul general Rolim Sat Vending, a apelat la revista noastră pentru a anunța noutățile ce vin din partea companiei sale pentru sfârșitul acesta de an.

Ce noutăţi aveţi pentru perioada următoare? Se apropie sărbătorile şi promoţiile. Ce produse noi aveţi?

În perioada următoare, până la Crăciun, avem la ciocolată două produse noi, Excellence Choc şi Premium Choc S, la care raportul calitate – preţ este foarte avantajos. Cred că sunt cele mai bune produse de pe piaţă la ora actuală, din punct de vedere al preţului, dat fiind faptul că presiunea pe preţ este încă foarte mare la automate. De asemenea, mai avem o promoţie şi la preţul pentru creamer, precum şi mici reduceri la topingurile granulate, White Line şi Latte Scremato. Pe de altă parte, un produs care a început să meargă foarte bine şi este foarte solicitat este Mocca Irish Coffe, pe care îl recomand, mai ales acum, în perioada de iarnă, când este foarte cerut. Ceaiurile pe care le-am avut până acum rămân în continuare în oferta noastră şi celelalte produse la fel.

Pentru că aţi acumulat o experienţă vastă în ultimii ani şi deja aveţi o gamă diversificată de produse, totuşi reuşiti să satisfaceţi nevoile publicului ţintă.

Principalul punct forte al produselor Satro este calitatea germană, pe care ne bazăm mereu, ingredientele produselor fiind de cea mai bună calitate, cum este exemplul uleiului vegetal de cocos în locul celui de palmier, conţinut în alte produse similare de pe piaţă. În general nu este specificat pe produse ce fel de grăsime vegetală se foloseşte şi cele mai multe produse conţin ulei de palmier, care este de calitate inferioară celui de cocos. Din acest punct de vedere suntem puţin dezavantajați în ce priveşte competiţia preţurilor pe piaţă, în special dacă luăm în considerare momentul în care produsul vine în contact direct cu clientul, care îşi procură o ciocolată caldă, de exemplu, care pentru el este aceeaşi cu ciocolata altui brand, dar la alt preţ. Consumatorul nu conştientizează de cele mai multe ori motivul diferenţei de preţ, pentru că nu are ingredientele înscrise pe ciocolată, să poată face diferenţa.

Începând cu 1 ianuarie 2015, conform regulilor Uniunii Europene, ambalajele trebuie etichetate mult mai amănunţit. În condiţiile acestea, Satro şi-a schimbat ambalajele, pe care sunt trecute ingredientele în detaliu. Un exemplu este menţiunea – grăsime vegetală hidrogenată din nucă de cocos, faţă de grăsime vegetală hidrogenată, cum scrie pe majoritatea produselor de pe piaţă. Având în vedere parteneriatul nostru cu Satro şi dorinţa lor ca distribuitorii să fie foarte bine informaţi şi să fie sprijiniţi în ce priveşte competiţia pe piaţă şi promovarea produselor, respectiv al brandului, avem din când în când anumite produse la promoţie, reuşind pentru o scurtă perioadă să venim cu preţuri atractive. Astfel consumatorii pot testa produsele şi simţi diferenţa dintre produsele Satro şi cele ale concurenţei. După 10 ani de parteneriat cu Satro, ştim destul de bine cum să ne poziţionăm şi care este pulsul pieţei.

Gama Excellence CHOC, bazată pe cele mai fine ingrediente primare și cu un conținut mare de cacao, promite o senzație gustativă fantastică și este o alternativă inteligentă în piața vânzării prin automate.

Dozaj recomandat: 150 ml= 20-22 gr

Mod ambalare: pungă de 1 kg 1 BAX = 10 KG

PRODUS DIN GAMA PREMIUM CHOC, PREMIUM CHOC S ESTE O BĂUTURĂ PE BAZĂ DE CACAO PUDRĂ (14%), CARE CONȚINE ZAHĂR ȘI ALȚI AGENȚI DE ÎNDULCIRE

AMBALAT LA PUNGI DE 1 KG 1 BAX = 10 KG