de Anton Vlad – Director General Expo 24 România Mai sunt aproximativ trei luni până la ediția cu numărul patru a expoziției de profil, Vending Expo, iar pregătirile pentru organizatorul...

HAI LA VENDING EXPO 2015!

de Anton Vlad – Director General Expo 24 România

Mai sunt aproximativ trei luni până la ediția cu numărul patru a expoziției de profil, Vending Expo, iar pregătirile pentru organizatorul Expo 24 România au intrat în linie dreaptă.

Vending Expo are ca expozanți distribuitori și producători de mașini automate pentru comerț, cafea, băuturi și produse alimentare pentru aparatele de vending, componente pentru aparatele de vending, precum și servicii adiacente specifice acestui sector.

Ediția din acest an, ce se va desfășura în perioada 12 – 14 Mai se preconizează a fi o ediție peste cele anterioare, această concluzie fiind generată în primul rând de interesul manifestat de companiile din domeniu. În acest moment este ocupată 70% din suprafața expozițională totală a pavilionului C6 din cadrul centrului expozițional Romexpo din București, raportat la distanța față de începere a evenimentului, fiind un procent peste medie.

Compania Expo 24 este organizatorul ce a inițiat în 2010 prima ediție a expoziției adresată segmentului de vending, decizie luată în acel moment ca urmare a evoluției acestei industrii din România. Din punctul de vedere al organizatorului putem să spunem că piața este într-o continuă maturizare, acest lucru reflectându-se și în organizarea expoziției.

De-a lungul timpului, am insitat pe ideea că firmele ce vizează participarea să realizeze înscrierile din timp, pentru a evita problemele organizatorice generate de înscrierile tardive făcute cu doar câteva săptămâni înainte de începerea expoziției.

Pot să spun că la această ediție este pentru prima dată când companiile au rezervat spațiile cu jumătate de an înainte sau chiar mai mult, la sfârșitul anului 2014 fiind deja vândute jumătate dintre standuri. Acest fapt ne determină să spunem că piața, dar și expoziția, sunt pe drumul cel bun.

De asemenea, din primele estimări, ne așteptăm la o creștere calitativă a imaginii expozanților, prin prezentarea unor game mult mai variate de produse, dar și prin prezența unor standuri mult mai atrăgătoare decât în anii anteriori.

În același timp, constatăm o îndreptare a atenției către expoziția din România a firmelor din Bulgaria, ce vizează participarea ca expozanți sau ca vizitatori, în funcție de profilul acestora. Acest lucru generează de la sine o expoziție ce dacă își păstrează trendul, se va transforma dintr-o expoziție de interes local-național, într-o expoziție ce va acoperi zona de sud-est a Europei.

La cele de mai sus amintite a contribuit și decizia de organizare a evenimentului o dată la doi ani, prin organizarea bienală a acestuia oferind posibilitatea desfășurării mult mai puternice a celor implicați în domeniu. Astfel, atenția industriei de vending va fi mult mai bine focalizată pe parcursul celor trei zile de desfășurare a expoziției Vending Expo.

Despre organizatorul Vending Expo:

Înființată în anul 2005, Expo 24 România este o companie specializată în principal pe segmentul expozițiilor business-to-business, aceste evenimente informând, inspirând şi ținând conectați oamenii ce activează în cadrul sectoarelor economice pe care le reprezintă.

Expozițiile organizate creează canale de comunicare pentru milioane de oameni atât în România, cât și în întreaga lume, din domenii diverse ca: educația, construcțiile, mediul, gaming-ul, retail-ul și vending-ul, media și comunicațiile.

Expo 24 menține un accent nediluat cu privire la conținutul și calitatea evenimentelor sale, acest lucru permițând schimbul de bune practici, idei şi informații, pe parcursul zilelor de desfășurare a expozițiilor organizate.