Asociația Europeană de Vending a publicat un raport privind obiceiurile consumatorului în legătură cu Serviciile de Cafea pentru Birou (OCS) și industria de vending. EVA a comandat raportul pentru a ...

EVA PUBLICĂ RAPORTUL ASUPRA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORILOR FAȚĂ DE VENDINGUL EUROPEAN

Asociația Europeană de Vending a publicat un raport privind obiceiurile consumatorului în legătură cu Serviciile de Cafea pentru Birou (OCS) și industria de vending.

EVA a comandat raportul pentru a  înțelege dorințele publicului larg în 2015 de la serviciul de cafea pentru birou, automate și companii.

Acest studiu util segmentat într-un raport european general și 11 rapoarte de țară individuale, împarte, de asemenea, majoritatea răspunsurilor în diferite vârste demografice, pentru a oferi o perspectivă asupra modului în care (în special) persoanele mai tinere interacționează cu automatele. Raportul este un instrument valoros ce permite companiilor distribuitoare de automate să evalueze oferta pentru consumatori, pentru a compara dacă se potrivește cu așteptările consumatorilor în 2015 și pentru anii următori.

Mai exact, raportul identifică principalii factori, bariere și stimulente pentru consumatori de a folosi OCS-uri și automate, atât în locurile publice, precum și în mediul de afaceri. Comportamentul de consum la micul dejun și masa de prânz este în general expus, ceea ce poate permite companiilor să identifice tendințele și / sau lacune în care vendingul poate oferi o soluție. În general consumul de băuturi calde este, de asemenea, relevat, consumul preferat la locul de muncă, atitudinea referitor la ce ar trebui să însemne cafeaua de calitate la locul de muncă și tipul de automate care sunt în prezent folosite în aceste locații.

Raportul European face o comparație detaliată între țările europene selectate pe răspunsuri-întrebări, inclusiv referitor la locația de cumpărare a gustării preferate și ora din zi, tipul preferat de cafea și mijloace preferate de plată la automate. Acest lucru ar putea permite companiilor să ia în considerare, în cazul în care au nevoie, să ajusteze oferta lor de la o piață la alta.

Sondajul online a fost dezvoltat de EVA cu răspunsuri de la membrii săi, și a fost condus de Canadean, o companie cu o reputație de 40 ani în furnizarea de servicii de cercetare de piață de valoare și în profunzime în sectorul alimentar și al ospitalității.

Rezultatele din sondaj justifică ceea ce EVA deja știa referitor la principalele avantaje ale automatelor de băuturi reci, gustări și cafea; în special confortul de utilizare, precum și popularitatea cafelei la locul de muncă și cuantificarea multor perspective noi ale consumatorului de astăzi.

Infograficul alăturat a fost creat pentru a oferi un teaser referitor la tipul rezultatelor relevate prin raport.

Membrii EVA au acces liber și deplin la raport și pot descărca rapoartele europene și individuale direct de pe site-ul Membrilor EVA.

Oricine este interesat de achiziționarea acestui raport valoros trebuie să viziteze site-ul EVA pentru mai multe informații: www.vending-europe.eu