VENDEXPO RUSIA 2016 – EDIȚIA a 10-a A EXPOZIȚIEI INTERNAȚIONALE DE  TEHNOLOGII ŞI SERVICII DE VENDING 23-25 Martie 2016 Locație: Expocentre, Moscova, Rusia Expoziția Internațională de Tehnologii, Echipamente și Servicii...

Calendarul Expozițiilor de Vending (Martie 2016)

VENDEXPO RUSIA 2016 – EDIȚIA a 10-a A EXPOZIȚIEI INTERNAȚIONALE DE  TEHNOLOGII ŞI SERVICII DE VENDING

23-25 Martie 2016

Locație: Expocentre, Moscova, Rusia

Expoziția Internațională de Tehnologii, Echipamente și Servicii de Vending are loc încă din anul 2007 și este listată printre evenimentele de specialitate de top în Rusia, țările CSI și Europa de Est. Anual, branduri rusești și străine de top reprezintă o varietate largă de echipamente de vending, piese de schimb, ingrediente precum și cele mai noi tehnologii și servicii de suport. În cadrul Expoziției pot fi de asemenea găsite și startup-uri tehnologice și inovatoare.

În 2016, în cadrul evenimentului VendExpo va avea loc lansarea noului proiect de Expoziție dedicat Soluțiilor Inteligente de Vânzare cu Amănuntul și Sistemelor de Autoservire la nivel Mondial (WRS5).

Evenimente la Vendexpo 2016

VendExpo 2016 tehnologii de vending

Forumul de afaceri internațional “Vendingul în Rusia” va avea loc pe 23-25 martie și va acoperi subiecte-cheie ale industriei: analiză de piață, prognoză și tendințe de dezvoltare, cooperarea între afaceri și agențiile guvernamentale, tehnologii noi, surse de creditare de afaceri, etc

Sisteme de autoservire WRS5

Conferința “Sisteme de Auto-Servire 2016″ va fi ținută pe 24 martie de către organizatorul expoziției, MTG, împreună cu publicația  high-tech on-line, C-news. Profesioniștii vor discuta tendințele de pe piață, vor ține prezentări generale ale soluțiilor tehnologice, vor analiza stadiul pieței de autoservire din Rusia și perspectivele sale de dezvoltare, etc.

Competiția “Cea mai bună băutură de vending”

Acest concurs profesional are ca scop promovarea tehnologiilor de vending actualizate, pentru a crea o imagine pozitivă băuturilor de vending. Calitatea produselor este evaluată de experți. Câștigătorului concursului i se acordă dreptul de a plasa Distincția de Marcă Cea Mai Bună Băutură de Vending pe aparatele care au participat la concurs, timp de un an.

Cum a fost Vendexpo în 2015:

Participanți

75 de mărci din 8 țări

Geografia mărcilor

Letonia, Italia, China, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Germania, Republica Cehă, Rusia

Vizitatori

4085 vizite

Geografie

10 țări, 72 Regiuni Rusești

Împărțire după competență:

  • Proprietari – 32%
  • Directori, Top Manageri – 23%
  • Manageri – 16%
  • Tehnicieni – 6%
  • Management de nivel mediu – 9%
  • Persoane fizice – 13%

90% de vizitatori sunt activi și potențiali operatori sau distribuitori de aparate de vending.

Scopul vizitei:

  • Plănuiesc începerea unei afaceri de vending – 19%
  • În căutare de Parteneri \ Furnizori – 36%
  • Familiarizare cu piața – 45%

Expoziția prezintă:

  • Aparate de vending pentru băuturi și mâncare;
  • Aparate de vending pentru produse nealimentare și servicii;
  • Aparate de vending profesional HoReCa;
  • Kiosk-uri de informații și conținut;
  • Aparate de vending de divertisment și muzicale, kiosk-uri de internet;
  • Internet banking, terminale de plată;
  • Kiosk-uri Foto;
  • Kiosk-uri de reciclare;
  • ATM-uri de bilete;
  • Alimente, ingrediente și bunuri pentru comerțul cu vending;
  • Tacâmuri de unică folosință pentru aparatele de vending;
  • Echipament de transportare și curățare a aparatelor de vending;
  • Piese și accesorii;
  • Acceptoare de monede și bancnote;
  • Software, procesare;
  • Sisteme de securitate pentru ATM-uri;
  • Apă și coolere

INTERNORGA 2016, Târgul Internațional al industriei Hoteliere, Restaurantelor, industriei de Catering, Brutărie și Patiserie

11 – 16 Martie 2016

Locație: Centrul de Congrese Hamburg, Germania

INTERNORGA 2016 este un eveniment trecut în calendarul tuturor și va întâmpina din nou aproximativ 1.300 de expozanți și 95.000 de vizitatori din întreaga Germanie, precum și din restul lumii. Acest eveniment acoperă toate domeniile industriei.

  • Tehnologie și echipamente de bucătărie
  • Mobilier și utilare
  • Alimentație și băuturi
  • Echipamente de panificație și patiserie, construcții de magazin
  • IT, Sisteme de marcat și de comunicare
  • Aparate de înghețată, ingrediente și accesorii

Originea vizitatorilor

Domestică 94 %
Bremen / Saxonia de Jos 29 %
Hamburg / Schleswig-Holstein 28 %
Nord-Westfalia 14 %
Alte zone ale Germaniei 29 %
Internaționali 6 %

Industria vizitatorilor

restaurante 28,500
hotelieri 14,250
brutari și cofetari 12,350
consumatori vrac și catering 15,250
dealeri de specialitate și proiectanți 3,800
cumpărători din vânzare cu amănuntul de produse alimentare și băuturi en-gros 2,850
Industrii legate de alimentație (ex. la pachet / gustări / stații de alimentare / industria produselor alimentare și nealimentare / măcelarii) 19,000

Zone de interes pentru vizitatori

Alimente și băuturi 77 %
Echipamente și dotări 45 %
Echipamente și sisteme de bucătărie 47 %
Coacere, consumabile de patiserie și design interior 36 %
Sisteme computerizate de casă și comunicare 24 %
Alte zone 18 %

Studiu al vizitatorilor din anul 2015

Cu aproximativ 95.000 de vizitatori din 41 de țări, INTERNORGA a fost din nou lider și cel mai mare târg pentru piața out-of-home în 2015. Acest lucru poate fi văzut în excelentul nivel de satisfacere a vizitatorilor, în proporție de 99% și o rată de recomandare fantastică, de 91%.

În fiecare an, INTERNORGA continuă să genereze interes nou și potențiali parteneri de afaceri: 30% dintre vizitatori au participat pentru prima dată în 2015. În mod impresionant, aria de penetrare a lui INTERNORGA a continuat să se extindă, atât în Germania cât și pe plan internațional. Aproape 40% dintre vizitatori au călătorit peste 300 de kilometri pentru a fi acolo.

Ca expozant, la INTERNORGA puteți ajunge la companii de diferite dimensiuni, (60% dintre acestea având mai puțin de 50 de angajați, 20% cu 50 până la 199 de angajați și 20% cu 200 sau mai mulți angajați). Un public țintă atât de divers prezintă o gamă largă de cerințe.

Rezultate expozanți 2015

Rezultate mai bune nici că se putea. Scorurile INTERNORGA au fost foarte bune în ceea ce privește scopul final al târgurilor, asigurându-se că 91% dintre toti expozanții au reușit să atragă clienți noi. Ca un plus de interes, 95% se așteaptă la efecte pozitive în afaceri în urma participării la eveniment. Mai mult decât atât, 90% din totalul expozanților consideră că INTERNORGA este cel mai important târg de gastronomie din Germania. Expozanții foarte mulțumiți și rezultatele excelente din sondajele privind expozanții și vizitatorii, reflectă importanța evenimentului INTERNORGA.