Dezvoltarea unui afaceri cu kioskuri este un proces cu multiple fațete. În continuare vă oferim câteva sugestii de luat în considerare atunci când planificați implementarea unui kiosk. Gândiți-vă la recuperarea...

Sugestii pentru amplasarea Kioskurilor

Dezvoltarea unui afaceri cu kioskuri este un proces cu multiple fațete. În continuare vă oferim câteva sugestii de luat în considerare atunci când planificați implementarea unui kiosk.

Gândiți-vă la recuperarea investiției

La proiectarea unei instalări de kiosk, rentabilitatea investiției ar trebui să fie considerată primordială. Da, ai o idee bună. Da, clienților le va plăcea. Dar cât timp va dura până când instalarea va ajunge să se plătească singură? Cât de mult îți poți permite să aștepți până vei obține înapoi investiția inițială? Vei atinge recuperarea investiției prin economii sau prin creșterea veniturilor?

Companiile și organizațiile care doresc să instaleze kioskuri, intră de multe ori în parteneriate pentru a ajuta la acoperirea costurilor. De exemplu, kioskurile care distribuie cupoane care sunt plătite de către un producător. Un aeroport care instalează un kiosk pe bază de ghid ar putea face echipă cu hotelurile din zonă care doresc să își facă publicitate. Fii creativ și gândește parteneriate!

Stabilește un program realist

Chiar dacă kioskurile sunt o tehnologie demonstrată, ele nu sunt un bun de tip plug-and-play. Implementarea unui kiosk poate implica diferite etape înainte de eliberarea produsului final, inclusiv testare.

Software-ul o prioritate de top

Pentru a avea succes, o aplicație de tip kiosk trebuie să fie intuitivă, rapidă și distractivă de utilizat. Ghidul de Aplicabilitate a ecranului digital enumeră premisele pentru succes ale kiosk-urilor bazat pe tehnologie digitală.

Nu uitați de hardware

Kioskurile constau într-o aplicație software și numeroasele componente – calculator, imprimantă, cititor de carduri, precum și camera video, care îl fac să funcționeze. Pentru cele mai bune rezultate, dezvoltă aceste componente în paralel. Organizațiile care așteaptă și nu se gândesc la integrarea de hardware până când software-ul nu este complet, descoperă de multe ori că au rămas fără fonduri.

Folosiți un design de carcasă practic

Păstrați în minte aceste puncte la proiectarea carcasei kioskului.

  • Ventilație:
    • Folosiți ventilație cu aer? Dacă este așa, puneți ventilatorul în partea de sus, în apropierea aerisirii monitorului.
    • Minimizați praful din aer provenit de la trafic.
    • Nu lăsați ca aerul să intre prin fața monitorului.
  • Sunet: Nu uitați să poziționați boxele în direcția urechilor utilizatorului.
  • Finisare: Alege un finisaj pe care nu se văd amprentele; evită oțelul inoxidabil lustruit, cromul sau vopseaua neagră lucioasă.

Gândește-te la amplasare

Kioskurile ar trebui să fie plasate în zonele cu trafic intens, care sunt sigure, bine luminate și primitoare. În cazul în care spațiul este premium, luați în considerare montarea kioskului într-un perete sau pe un raft. În cazul în care kioskul va fi nesupravegheat, proiectați mai multe caracteristici de securitate în kiosk.

Implementare pe etape

Instalând inițial câteva kioskuri în locații selectate cu grijă, veți aduna rapid informații care sunt critice pentru succesul kioskurilor dumneavoastră.

Atenție la utilizatori

Fiecare aplicație de tip kiosk ar trebui să includă un mecanism de urmărire a utilizărilor kioskului. Acest tip de informație este critică pentru a evalua care porțiuni ale aplicației sunt utilizate cel mai des, produsele cel mai frecvent achiziționate, precum și alte aspecte ale utilizării kioskului.

Luați în considerare angajații

La proiectarea unui kiosk se ia în considerare modul în care se va potrivi cu forța de lucru. Un comerciant cu amănuntul a implementat un kiosk, apoi a descoperit că angajații din vânzări îi depărta pe clienți de acesta. Motivul? De fiecare dată când un client utiliza kioskul, angajații ratau comisionul aferent!

Nu uitați de întreținere

Toate kioskurile necesită întreținere permanentă. Mai exact, va trebui să actualizați software-ul kioskului și să păstrați kioskurile care distribuie produse aflate în stoc la furnizori, precum bilete sau certificatele de cadou. Va trebui, de asemenea, să asigurați reparațiile de urgență și înlocuirea componentelor. Acest tip de servicii, sunt oferite de obicei de către furnizorii de kioskuri care au contract cu terți furnizori de servicii de întreținere.