Canadienii au inventat un kiosk care ajută la o examinare mai ușoară a auzului. Software-ul de Examinare a Sănătății Auzului Kiosk-ul de ultimă generație cu Software de Examinare a Sănătății...

Ultimate Kiosk – o inovație necesară

Canadienii au inventat un kiosk care ajută la o examinare mai ușoară a auzului.

Software-ul de Examinare a Sănătății Auzului

Kiosk-ul de ultimă generație cu Software de Examinare a Sănătății Auzului este singurul tehnician audiometric complet computerizat capabil să clasifice audiograme folosind recunoașterea nivelelor și a tiparelor.

Prin automatizarea evaluărilor auzului și introducerea de triaj, software-ul extinde raza de sensibilizare a pacienților și îi impulsionează să acționeze mai eficient cu privire la monitorizarea auzului lor, reducând în același timp nevoia de implicare profesională. Software-ul este acum disponibil, în asociere cu diverse alte servicii cu valoare adăugată, putând a fi utilizat pe dispozitive Windows 7, Windows 8.1 și Windows 10. Software-ul de Examinare a Sănătății Auzului este activat normal, pe un dispozitiv cu ecran tactil. În plus, față de furnizarea de servicii, se poate facilita achiziționarea hardware-ului. Software-ul este de obicei configurat într-unul din cele trei moduri de mai jos:

- Kiosk Stand Permanent

- Tabletă de tip Window

Kiosk Stand Portabil

Software-ul le permite utilizatorilor să se testeze, folosind un ecran tactil ușor de folosit. Protocoalele sale de evaluare și de raportare utilizează o bază de date bazată pe cloud, cu un portal interactiv backend. O baterie completă de asistență pentru clienți este disponibilă pentru aplicații unice precum și o rețea de sisteme integrate complet. Atunci când sunt plasate în locații de încredere, cum ar fi cabinete medicale, farmacii și alte zone de trafic intens, fiecare sistem aplică o abordare de tip triaj a celor testați, prin indicarea clasificării audio standard pentru a se putea vedea dacă rezultatele se încadrează în cele normale, conductoare sau neurosenzoriale. Aceste clasificări sunt generate prin utilizarea unei metodologii avansate de inteligență artificială, care ia în considerare atât tiparul cât și nivelul auzului. Apoi sunt făcute recomandări și sunt indicate acțiunile ce trebuie luate cu privire la pașii următori. De asemenea, acesta pune la dispoziție o gamă largă de materiale educaționale legate de auz și pierderea auzului.

Programul de Conștientizare cu privire la Sănătatea Auzului

Programul de Conștientizare cu privire la Sănătatea Auzului reprezintă o colaborare între cadrele medicale și organizațiile în cauză, ce sunt îngrijorate cu privire la creșterea problemelor netratate de sănătate a auzului din rândul unei secțiuni destul de largi a publicului. Există mai multe motive pentru această tendință, inclusiv lipsa de cunoștințe și de acces la acestea, stigmatul asociat cu privire la pierderea auzului fiind echivalent cu “îmbătrânirea”, precum și modul în care diverși furnizori au abordat problema în timp.

Kiosk-ul, dotat cu touch screen, situat de obicei în sala de așteptare a cabinetului medicului de familie, în cadrul unei farmacii sau în raza de vizibilitate a recepționerului din cadrul magazinelor optice este elementul central al programului. Pacienții sau clienții sunt astfel echipați pentru a se testa și a primi informații cu privire la rezultatele lor și indicații cu privire la etapele următoare ce trebuie urmate. Abordarea triajului auzului efectuată de cel mai bun software din clasa sa indică acele cazuri în care tratamentul poate fi eficace, precum și cazurile în care o evaluare a ajutorului pentru auz este mai adecvată. De asemenea, cu fiecare pacient în parte, se stabilește și o bază de examinare și de programare a unei examinări ulterioare.

Testul interpretat oferit de kiosk, atunci când este combinat cu o inspecție a urechii și o scurtă istorie a pacientului este, de obicei, o procedură taxabilă de către medici.

Fiecare locație este asociată cu un cadru medical din domeniul sănătății ORL, care servește drept sprijin atunci când aparatul depistează o problemă unei persoane. Consilierea combinată cu o monitorizare eficientă și raportare a rezultatelor testelor beneficiarului reprezintă un mare câștig pentru program. Pe lângă informațiile pe care i le comunică constant publicului cu privire la auz, kioskul este și o platformă care face publicitate, și astfel, un flux constant de potențiali clienți are ca rezultat mai mulți pacienți și mai multe vânzări de instrumente pentru auz pentru operatorul acestui kiosk de ultimă generație.

Programul de Conștientizare cu privire la Sănătatea Auzului a fost menționat ca fiind “cea mai importantă inovație din domeniul sănătății auzului din ultimii 20 de ani”. Programul este acum în curs de extindere.