Nestlé Professional, divizia de out of home a companiei Nestlé România, introduce plata prin sms la automatele de băuturi calde NESCAFÉ Alegria. Instalarea primelor automate de acest tip a fost...

Nestlé Professional introduce plata prin SMS pentru automatele NESCAFÉ Alegria

Nestlé Professional, divizia de out of home a companiei Nestlé România, introduce plata prin sms la automatele de băuturi calde NESCAFÉ Alegria. Instalarea primelor automate de acest tip a fost făcută în București, Bacău, Cluj și Sibiu, urmând ca această metodă să fie extinsă și în alte orașe din țară până la finalul anului.

„Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri vom implementa plata prin SMS, foarte ușor de utilizat și extrem de utilă atunci când o persoană nu are bani numerar. Au fost instalate primele aparate în București, Bacău, Cluj și Sibiu și deja efectuăm teste pentru a extinde rețeua și în alte orașe din țară. Avem în plan ca până la finalul anului să ajungem până la 500 de puncte de vânzare cu plată prin SMS”, declară Ovidiu Tunaru, Country Manager, Nestlé Professional România.

Metodele de plată fără cash devin din ce în ce mai necesare, în special pentru clienții care nu au întotdeauna la ei monedele sau bancnotele compatibile cu sistemul de plată integrat în automatul de cafea. Un alt avantaj este că atunci când o persoană plătește prin SMS, costul cafelei va fi inclus pe factura emisă de operatorul de telefonie mobilă, în cazul abonaților, sau va fi retras din creditul existent în cazul utilizatorilor de cartele prepay.

Achiziționarea unui produs NESCAFÉ Alegria se va face prin trimiterea unui SMS la un număr scurt predefinit. Taxarea se va realiza în momentul în care clientul primește un SMS de confirmare. În câteva secunde de la primirea acestui mesaj, creditul va fi afișat pe automatul de cafea, iar selecția produsului trebuie realizată în maxim un minut de la afișarea creditului încărcat prin SMS.

Nestlé, la nivel global

Nestlé este lider mondial în industria alimentară, fiind prezent în 86 de țări, cu un număr de 468 de fabrici și 333.000 de angajați. Prin misiunea companiei, “Good Food, Good Life”, Nestlé își ia angajamentul de a îmbunătăți calitatea vieții consumatorilor în fiecare zi, în întreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viață sănătos.

Nestlé în România

Nestlé a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având 1.000 de angajați în București și în Timișoara, unde este localizată fabrica Nestlé.

În România, Nestlé este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața alimentară, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri în categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor în care acestea sunt prezente). Portofoliul Nestle România are o gamă largă de produse din diverse categorii, pentru a răspunde cererii consumatorilor: băuturi (Nescafé, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), produse pentru gătit (Maggi), înghețată (Nestlé Ice Cream), produse alimentare pentru sugari și copii mici (Nestlé Nutrition), Nestlé Professional, divizia de soluții “out of home”, batoane și cereale pentru mic dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc) și hrană pentru animale (Purina). Nespresso, nume de referință la nivel mondial în domeniul cafelei ambalată în capsule, este prezent oficial în România ca divizie de lux a Grupului Nestlé începând din 2014.

Napolitanele JOE și Nesquik, precum și specialitățile de cafea NESCAFÉ 3in1, sunt produse în România, la fabrica din Timișoara.